تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
4
شهردار بندرعباس:

کرونا اهمیت کار پرستاران را بیش از پیش نشان داد/ مردم قدردان تلاش‌های بی‌وقفه پرستاران هستند

  • کد خبر : 24067
  • 30 آذر 1399 - 11:58
کرونا اهمیت کار پرستاران را بیش از پیش نشان داد/ مردم قدردان تلاش‌های بی‌وقفه پرستاران هستند
شهردار بندرعباس گفت: در ماه‌های اخیر با شیوع بیماری کرونا اهمیت کار کادر درمان و خصوصا پرستاران بیش از پیش برای مردم و مسئولان مشخص شده است.

به گزارش هرمزگان امروز، عباس امینی‌زاده با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار، با بیان اینکه سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در “پنجم جمادی الاولی” بنام روز پرستار نامگذاری شده است، اظهار کرد: آن بانوی بزرگ با صبر، بردباری و شهامت بی نظیر، به تنهایی رسالت بزرگ پرستاری از نهضت عاشورا و انتقال آن به نسل‌های بعدی را بر دوش گرفت و با سربلندی آن را به سرانجام رساند.
وی افزود: قطعا نمی‌توان پرستاری را صرفا در حد یک شغل خلاصه کرد، چرا که این کار اجحافی در حق کسانی است که از آسایش و آرامش خود برای طیب خاطر دیگران می‌گذرند.

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه مردم قدرشناس ما از خدمت صادقانه و خالصانه پرستاران درک قابل توجهی دارند، افزود: یکی از عوامل آرامش و آسایش، کار بی منت پرستاران است.

امینی‌زاده با تاکید بر اینکه ارزش و قداست حرفه پرستاری، در تعالیم و آموزه‌های دینی ما نیز مورد تأکید قرار گرفته است، گفت: پرستاری، به عنوان حرفه ای انسان دوستانه، همواره با عطوفت و صبوری عجین بوده و براین اساس، تلاش پرستاران در مراقبت از بیماران و کمک به تسکین آلام و بهبودی مجدد آنان، رضایت پروردگار را به دنبال دارد.

این مقام مسئول با اظهار اینکه در ماه‌های اخیر با شیوع بیماری کرونا اهمیت کار این قشر پر اهمیت جامعه بیش از پیش برای مردم و مسئولان مشخص شده است، تصریح کرد: تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمان و خصوصا پرستاران در کاهش بیماری کرونا تاثیر قابل توجهی داشته است.

امینی‌زاده در انتهای نیز عنوان کرد: امروز پرستاران ایران اسلامی با تاسی از بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب کبری (س)، نمونه‌ای کم‌نظیر از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذاشته‌اند و به عنوان ستون اصلی بهداشت و درمان، زحمات و خدمات شبانه‌روزی این قشر زحمتکش و فداکار بر کسی پوشیده نیست.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.