تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
5
احمد ملایی‌نسب مطرح كرد:

توسعه فضای سبز میدان میوه و تره‌بار بندرعباس با استفاده از گونه‌های بومی

  • کد خبر : 26586
  • 05 اسفند 1399 - 11:39
توسعه فضای سبز میدان میوه و تره‌بار بندرعباس با استفاده از گونه‌های بومی
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از توسعه فضای سبز در میدان میوه و تره بار شهر بندرعباس با استفاده از گونه‌های گیاهی بومی خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، احمد ملایی‌نسب در این ارتباط اظهار کرد: ایجاد فضای سبز میدان میوه و تره‌بار با گیاهان مثمر گرمسیری و کشت گونه‌های متنوع گیاهان مثمر گرمسیری نظیر ۱۵۰ نهال گارم زنگی، ۶۰۰ نهال لیمو، ۲۰۰ نهال نارنج، ۲۰نهال موز، نارگیل، کنار، جم، انواع مرکبات، انبه و سایر گیاهان میوه گرمسیری در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد فضای دلنشین برای کسبه و مراجعین، همچنین آشنایی شهروندان با گونه‌های گیاهی مثمر این اقلیم از اهداف اجرای این اقدام سازمان است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: ورودی میدان میوه و تره بار نیز جهت ایجاد نخلستانی با بیش از ۵۰۰ نفر نخل آماده سازی شده است.

ملایی‌نسب با بیان اینکه کاشت گل‌های‌فصلی یکی دیگر از اقدامات این سازمان بوده و سیستم آبیاری قطره‌ای در فضای سبز ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از پنج هکتار فضای سبز در میدان میوه و تره‌بار ایجاد شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.