تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7

اجرای ٢٩ پروژه توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بندرعباس

  • کد خبر : 26483
  • 02 اسفند 1399 - 11:11
اجرای ٢٩ پروژه توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بندرعباس
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بندرعباس از انجام ٢٩ پروژه توسط این سازمان خبر داد و گفت: ٢١ پروژه دیگر نیز در حال انجام است.

به گزارش هرمزگان امروز، رضا پرویز در این ارتباط اظهار کرد: سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری برای سال جاری ۵٠ پروژه را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های مرمت و ترمیم نوارهای حفاری، احداث بوستان صدف، دور برگردان آزادراه شهیدرجایی، دور برگردان و اصلاح شیب‌بندی بلوار پاسداران، اجرای زیباسازی ورودی و تعمیرات ساختمان اداری، اورهال و ساخت استخر قیر کارخانه آسفالت سازمان عمران و غیره است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ٢٩ پروژه عمرانی به بهره‌برداری رسیده و ٢١ پروژه دیگر نیز در دست اقدام است.

پرویز با بیان اینکه هزینه پروژه‌های انجام شده در سال ١٣٩٩ بالغ بر ۴٧٢ میلیارد ریال است، گفت: قدردان صبوری مردم در تکمیل پروژه‌های شهری هستیم.

این مقام مسئول در ادامه سخنانش نیز با اظهار اینکه کمبود قیر و افزایش مصالح ساختمانی اجرای پروژه‌های عمرانی را دشوار کرده است، عنوان کرد: با این وجود در تلاش هستیم، با همت همکاران پر تلاش در مجموعه سازمان عمران، شرایط را برای ارائه خدمات بهتر به مردم فراهم کنیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.