تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

نمایشگاه مجازی سراسری کتاب نیمه دوم دی ماه برگزار می شود

  • کد خبر : 24022
  • 29 آذر 1399 - 12:13
نمایشگاه مجازی سراسری کتاب نیمه دوم دی ماه برگزار می شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان : نمایشگاه مجازی سراسری کتاب، نیمه دوم دی ماه برگزار می شود.

به گزارش هرمزگان امروز ، رضا کمالی زرکانی با اعلام این خبر گفت : براساس دستورالعمل ارسالی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت سراسری در نیمه دوم دی ماه برگزار می شود و همه شهروندان در استان هرمزگان امکان خرید از این نمایشگاه را دارند.

وی افزود : امکان خرید کتاب به صورت مجازی از طریق آدرس اینترنتی مستقلی که اعلام خواهد شد صورت می گیرد و خرید با هر کارت عضو شتاب که رمزدوم اینترنتی داشته باشد امکان پذیر است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در خصوص اختصاص یارانه خرید کتاب عنوان کرد : برخلاف نمایشگاه کتاب فیزیکی که تخصیص بن کتاب از طریق کارت بانکی صورت می گرفت در نمایشگاه مجازی کتاب ، مشمولین دریافت یارانه ، بن خرید کتاب خود را به صورت اعتباری بر روی کد ملی دریافت خواهند کرد.

کمالی زرکانی اضافه کرد : علاقه مندان به استفاده از یارانه خرید کتاب می توانند با مراجعه به سامانه www.ketab.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات اقدام کنند و پس از طی مراحل ثبت نام ، اعتبار خرید کتاب به کد ملی فرد تعلق می گیرد.

وی یادآور شد : پس از خرید کتاب ،ناشران موظف هستند ظرف ۲۴ ساعت نسبت به ارسال کتاب ها به آدرس خریداران از طریق شرکت ملی پست ایران با سایر سامانه های معتبر اقدام و اسناد و مدارک شامل کد رهگیری و شماره تماس متصدی ارسال کتاب را در سامانه بارگذاری کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24022
  • منبع : روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.