تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

آخرین اخبار

ترویج فرهنگ سلامت یک وظیفه همگانیست محکومیت قاچاقچی سیگار در بندر لنگه برگزاری نشست علمی “خلیج فارس هویت ملی و تاریخی” در کیش برگزاری میز خدمت اداره محیط زیست شهر ستان بندرعباس در هفته زمین پاک شرکت ۴۰ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان در کارگاه‌های تخصصی نمایش و قصه‌گویی هرمزگانی ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند نبی اله رشنو مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، شهرام الهیاری رئیس گروه پیشگیری؛ پیشبینی و هشدار دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، مهدی تیموری آشتیانی کارشناس پیشگیری؛ پیشبینی و هشدار دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی به همراه اسد پور مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، روح‌الله رمضان‌پور رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان از قرنطینه حفظ نباتات در اسکله باهنر و بندر شهید رجایی بازدید کردند. جشن خانوادگی روز ملی خلیج فارس در جزیره کیش

4

خانه کتاب بیشتر هزینه‌های نمایشگاه کتاب بندرعباس را تقبل کرده است/ کتاب‌ها ۱۹ بهمن وارد استان می‌شود

  • کد خبر : 49494
  • 15 بهمن 1402 - 12:12
خانه کتاب بیشتر هزینه‌های نمایشگاه کتاب بندرعباس را تقبل کرده است/ کتاب‌ها ۱۹ بهمن وارد استان می‌شود
در نمایشگاه کتاب امسال «خانه کتاب» بیشتر هزینه‌ها را تقبل کرده است و ما به جد پیگیر تعهداتی هستیم که به استان محول شده است و باید با تلاش همکاران این نمایشگاه را همانند سال های گذشته به بهترین شکل برپا کنیم.

به گزارش هرمزگان امروز ، اسمعیل جهانگیری در دومین جلسه هم‌اندیشی نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان، از حمایت همه جانبه خانه کتاب و ادبیات ایران گفت و افزود: در نمایشگاه کتاب امسال خانه کتاب» بیشتر هزینه‌ها را تقبل کرده است.جهانگیری در این جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ماه رجب بیان کرد: در هفته گذشته ما میزبان هیات دولت بودیم و الحمدولله برکات و مصوبات خوبی را در حوزه فرهنگ و زیرساختی برای استان به همراه داشت که امیدواریم این منابع در سال جدید به استان ما اختصاص یابد.

وی به برگزاری نمایشگاه کتاب امسال اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه کتاب امسال «خانه کتاب» بیشتر هزینه‌ها را تقبل کرده است و ما به جد پیگیر تعهداتی هستیم که به استان محول شده است و باید با تلاش همکاران این نمایشگاه را همانند سال های گذشته به بهترین شکل برپا کنیم.

اسمعیل جهانگیری افزود: از روز دوشنبه سازه غرفه‌ها وارد استان خواهد شد و ۱۹ بهمن‌ماه کتاب‌ها وارد استان هرمزگان می‌شود و ان شاالله ۲۱ بهمن ماه نمایشگاه کتاب افتتاح می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: نقشه نمایشگاه طراحی و آماده شده است و ارگان‌هایی که درخواست غرفه در این نمایشگاه را دارند مشخص شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در پایان یادآور شد: در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی دستگاه‌های دیگر اجرایی استان از جمله استانداری هرمزگان و شهرداری و صنایع قول همکاری داده‌اند و امیدواریم همانگونه که در سال‌های گذشته ما را همراهی کرده‌اند امسال نیز در این رویداد بزرگ فرهنگی ما را یاری کنند.

در ادامه معاون فرهنگی و رسانه اداره کل گزارشی از روند اجرای نمایشگاه و تفکیک انجام وظایف به کمیته‌های برگزاری جشنواره ارائه کرد و مقرر شد اعضای کمیته‌ها مشخص و وظایف هر کدام به آن‌ها محول شود.

به گزارش ایبنا، هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان هرمزگان ۲۱ تا ۲۷ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=49494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.