تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
21
رئیسی در تذکر شفاهی:

قطع آب شرب مردم سیریک را با مشکل جدی مواجه کرده است

  • کد خبر : 26390
  • 28 بهمن 1399 - 12:58
قطع آب شرب مردم سیریک را با مشکل جدی مواجه کرده است
نماینده مردم میناب در مجلس با انتقاد از مشکل کمبود آب شرب در شهرستان سیریک، افزود: افزون بر این منطقه، مناطق دیگری از حوزه انتخابیه نیز با مشکل کمبود آب مواجه اند.

به گزارش هرمزگان امروز، حسین رئیسی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۸ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تقدیر از نمایندگان به دلیل رأی مثبت به کلیات لایحه اصلاحی بودجه ۱۴۰۰ خطاب به وزیر صمت گفت: مردم امروز برای تامین سیمان و مصالح ساختمانی دچار مشکل هستند و امروز شاهد کمبود این اقلام ضروری در حوزه انتخابیه بنده هستیم.

نماینده مردم میناب و رودان و جاسک و سیریک و بشاگرد در مجلس یازدهم خطاب به وزیر نیرو درخصوص مشکل کمبود آب شرب در شهرستان سیریک تذکر داد و اضافه کرد: افزون بر این منطقه، مناطق دیگری از حوزه انتخابیه نیز با مشکل کمبود آب مواجهند.

حسین رئیسی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی با انتقاد از تعیین قیمت نازل محصولات کشاورزی ادامه داد: کشاورزان میناب در تعیین قیمت گوجه و پیاز دچار مشکل جدی شده اند و ضرورت دارد برای این موضوع به جهت حل مسئله صادرات و صنایع تبدیلی چاره اندیشی شود.

رئیسی با بیان اینکه امروز مردم تحت فشار تورم افسارگسیخته هستند، گفت: به دلیل نبود نظارت، شاهدیم که اقلام ضروری مردم با قیمت های متفاوت عرضه می شود که این مسئله نیازمند نظارت جدی است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26390

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.