تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6

فرایند تمدید اساسنامه سازمان‌های شهرداری بندرعباس آغاز شد

  • کد خبر : 26075
  • 19 بهمن 1399 - 11:46
فرایند تمدید اساسنامه سازمان‌های شهرداری بندرعباس آغاز شد
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس از تصویب تمدید اساسنامه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در شورای اسلامی شهر خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، محمد مهدی جهانبخش با اعلام این خبر اظهار کرد: اصلاح و تمدید اساسنامه سازمان‌های تابعه شهرداری به طور مشخص، هر چهار سال یک بار انجام می‌شود.

وی افزود: این اقدامات به منظور بهبود فعالیت‌ها و خدمات سازمان‌های تابعه شهرداری انجام می‌شود که در نخستین گام، اساسنامه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه این مصوبه به منظور گرفتن تاییدیه به فرمانداری ارسال شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری بندرعباس در ساختار تشکیلاتی کنونی دارای ١٠ سازمان زیرمجموعه است که اصلاح و تمدید اساسنامه آنها توسط مدیریت نوسازی و تحول اداری دنبال می‌شود.

جهانبخش گفت: اصلاح قبلی اساسنامه سازمان‌های مذکور در سال ٩۶ صورت پذیرفته و اکنون نیز پس از گذشت چهار سال، موعد اصلاح و تمدید بعدی فرا رسیده است.

این مقام مسئول در انتها نیز عنوان کرد: این اصلاحات توسط کارشناسان تخصصی تشکیلات از ابتدای دیماه آغاز شده که با در نظر گرفتن نیازها و شرایط جدید، تغییرات لازم اعمال می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.