تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3
موحدی‌نژاد خبر داد:

جمعه بازار فروش پرندگان بندرعباس جابجا می‌شود

  • کد خبر : 23998
  • 29 آذر 1399 - 11:23
جمعه بازار فروش پرندگان بندرعباس جابجا می‌شود
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس از جابجایی جمعه بازار فروش پرندگان، معروف به کارگزاری، به خارج از شهر خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، اسماعیل موحدی‌نژاد در این ارتباط اظهار کرد: جابجایی این بازار هفتگی به خارج از شهر یکی از درخواست‌های شهروندان بوده که علاوه بر آن، شهرداری بندرعباس نیز نظم‌بخشی به بازار هفتگی فروش پرندگان را در دستور کار داده است.

وی با اشاره به اینکه فرماندار بندرعباس نیز تاکید زیادی بر جابجایی و ساماندهی این بازار دارد، خاطرنشان کرد: دستورات قضایی برای این اقدام نیز گرفته شده و محل فروش پرندگان واقع در کوچه کارگزاری از فردا، ۲۸ آذرماه به محل کشتارگاه دام واقع در ابتدای جاده بندرعباس-حاجی آباد انتقال می‌یابد.

موحدی‌نژاد با تاکید بر اینکه حمایت از کسب و کارهای فروشندگان پرندگان و حیوانات مجاز یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح است، تاکید کرد: محل سابق فروش پرندگان آسیب‌های متعدد بهداشتی و تخلفات شهری دیگری داشت که با جابجایی آن به محل جدید این مشکلات رفع می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس تصریح کرد: ساماندهی بازار پرندگان توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری انجام می‌شود اما در این امر، مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری نیز اقدامات لازم را دنبال می‌کند.
این مقام مسئول همچنین در ادامه با اشاره به همکاری مجموعه انتظامی در اجرای این طرح، گفت: فضا سازی و تابلوهای راهنمایی جهت مراجعه شهروندان در محل کشتارگاه دام نصب شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.