تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
4
رئیسی:

تذکرات و نطق‌های نمایندگان در رابطه با رفع مشکلات مردم به مذاق دولت خوش نمی‌آید

  • کد خبر : 23131
  • 09 آذر 1399 - 12:20
تذکرات و نطق‌های نمایندگان در رابطه با رفع مشکلات مردم به مذاق دولت خوش نمی‌آید
نماینده مردم میناب در مجلس توهین خواندن بخشی از تذکرات و نطق نمایندگان توسط دولت را در شرایط فعلی به هیچ وجه به صلاح ندانست و گفت: دولت به جای پرداختن به چنین موضوعاتی به محتوای تذکرات توجه کند و تمامی هم و غم خود را بر روی رفع مشکلات مردم بگذارد.

به گزارش هرمزگان امروز حسین رئیسی  در واکنش به توهین خواندن بخشی از تذکرات و نطق نمایندگان توسط دولت، گفت: ما به خود اجازه نمی‌دهیم نه تنها به رئیس جمهور بلکه به یک فرد عادی هم اهانت کنیم اما در راستای تحقق خواسته‌ها، مطالبات و احقاق حق مردم گامی ممکن است برخی تذکرات به مذاق برخی خوش نیاید.

نماینده مردم میناب و رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه تذکرات ما به مذاق برخی خوش نیاید باعث نمی‌شود که ما از وظیفه قانونی خودمان و سوگندی که در برابر ملت خوردیم کوتاه بیاییم و مشکلات مردم را مطرح نکنیم.

وی ادامه داد: پرداختن به چنین مباحثی از سوی دفتر رئیس جمهور آن هم در شرایط فعلی به صلاح نیست و می‌طلبد دولت به جای پرداختن به چنین موضوعاتی به محتوای تذکرات توجه کند و تمامی هم و غم خود را بر روی رفع مشکلات مردم بگذارد.

توجه دولت به تذکرات نمایندگان منجر به رفع مشکلات مردم می‌شود

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی دغدغه نمایندگان را رفع مشکلات اقتصادی مردم دانست و گفت: اگر دولت به تذکرات نمایندگان مجلس توجه کند به طور قطع رضایت مردم را بیشتر می‌تواند جلب کند.

رئیسی یادآور شد: تذکر یکی از سازوکارهای قانونی بوده که در قانون اساسی جزو اختیارات نمایندگان مجلس است و باید در زمانی که مسئولان اجرایی به وظایف خود عمل نمی‌کنند به آنها تذکر دهند.

عضو فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس یازدهم افزود: در این رابطه نیاز است دفتر رئیس جمهور عملکردشان را در حوزه مسکن در قالب گزارشی به مردم ارائه کند تا مردم بدانند چه میزان مسکن در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در حوزه روستایی و شهری ساخته شد؛ مردم فراموش نکرده‌اند عباس آخوندی وزیر مستعفی وزارت راه و شهرسازی دولت یازدهم و دوازدهم در آخرین روزهای فعالیت خود افتخار کردند که در طول دوران خدمتم در وزارتخانه حتی یک واحد مسکونی را نساخته ام.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23131

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.