تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

برپایی نمایشگاه«خیمه انقلاب» در بندرعباس

  • کد خبر : 25955
  • 16 بهمن 1399 - 11:49
برپایی نمایشگاه«خیمه انقلاب» در بندرعباس
مدیر شهرداری منطقه دو بندرعباس از برپایی«خیمه انقلاب» همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در میدان انقلاب خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، مجتبی سلیمی در این ارتباط اظهار کرد: خیمه انقلاب واقع در میدان انقلاب در مرکزیت شهر بندرعباس به مناسبت دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب طراحی شده و آماده بازدید شهروندان است.

وی با بیان اینکه هدف ما این است که با این کار هویت‌ میدان انقلاب را به همه شهروندان بندرعباسی نشان دهیم، افزود: این نمایشگاه با محتوای نوستالژی مرتبط با دهه فجر و فعالیت‌ اشخاص و گروه‌های انقلابی شهر بندرعباس آماده بازدید است.

مدیر شهرداری منطقه دو بندرعباس با بیان اینکه تظاهرات انقلابی بندرعباس از همین میدان شروع می‌شد، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه دو مسجد قدیمی شهر بندرعباس که از پایگاهی برای انقلابیون محسوب می‌شد، طراحی شده است.

سلیمی بیان کرد: نمایش تصاویر قدیمی در خصوص فعالیت‌های انقلابی مانند برگزاری نمازهای جماعت پرتعداد، تظاهرات مردم بندرعباس و غیره از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

وی از نمایش تصویر ٢٢ شهید ترور بندرعباس در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: توجه ویژه به حضور و نقش غیر قابل انکار بانوان بندرعباسی در تحرکات و فعالیت‌های انقلابی از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه ویژه دهه مبارک فجر است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.