تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
6
رییسی؛

برای اتمام پروژه های طرح توسعه سواحل مکران ۸۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم

  • کد خبر : 25694
  • 09 بهمن 1399 - 11:40
برای اتمام پروژه های طرح توسعه سواحل مکران ۸۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم
نماینده مردم میناب و رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح توسعه سواحل مکران اعتباری حدود هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است در حالیکه برای اتمام پروژه های طرح توسعه سواحل مکران ۸۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

به گزارش هرمزگان امروز حسین رئیسی ؛ نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک، بشاگرد در مجلس شورای اسلامی ، در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: حوزه انتخابیه بنده همانند سایر حوزه ها در بخش‌های مختلفی با مشکل مواجه است یکی از این بخشها که به حوزه تخصصی کمیسیون بنده مربوط می‌شود بحث آب است، اخیراً وزارت نیرو سیاستی را در جهت تعدیل تخصیص های کشاورزان در پیش گرفته است که متعاقب آن قدرت موتور را کاهش دادند و این امر موجب نارضایتی کشاورزان شده است.

حسین رئیسی ادامه داد: با بالا رفتن قیمت نهاده های دامی و کشاورزی با نارضایتی کشاورزان و دامداران روبه‌رو هستیم که متاسفانه کمیاب بودن این نهادها نیز از گلایه های این عزیزان است.

نماینده مردم میناب و رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در طرح توسعه سواحل مکران اعتباری حدود هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که امیدواریم دولت محترم در تخصیص این اعتبارات برنامه ریزی های لازم را داشته باشد تا اهداف طراحی شده، به سرانجام برسند.

رییسی با بیان اینکه برای اتمام پروژه های طرح توسعه سواحل مکران حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان نیازمندیم افزود: چنانچه با این سرعت پیش رویم قطعاً به جایی نمی رسیم و سالیان سال باید منتظر بمانیم تا اهداف و برنامه های طراحی شده تحقق یابد به همین دلیل نیازمندیم تا منابع بیشتری در این حوزه به این پروژه‌ها اختصاص داده شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25694

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.