تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
8

افتتاح ۲ مرکز نیکوکاری جدید در مناطق محروم استان هرمزگان

  • کد خبر : 25567
  • 07 بهمن 1399 - 12:39
افتتاح ۲ مرکز نیکوکاری جدید در مناطق محروم استان هرمزگان
معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان از افتتاح دو مرکز نیکوکاری با نام‌های (شهید حاج قاسم سلیمانی و امام جعفر صادق (ع)) در مناطق محروم استان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز؛ سیاوش عامری، معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی در بشاگرد روستای درجادون و مرکز نیکوکاری امام جعفر صادق (ع) در رضوان شهر فین با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان، قائم‌مقام کمیته امداد استان و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عامری، یکی از مهم‌ترین وظایف این نهاد را ترویج سنت حسنه انفاق در جامعه برای کمک به محرومان و نیازمندان عنوان کرد و افزود: هدف از ایجاد این دو مرکز، ارائه خدمات مطلوب‌تر در مناطق محروم در پهن بشاگرد و رضوان شهر فین برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند این مناطق بوده که جمعیتی بالغ‌بر دو هزار و ۵۰۰ خانوار می‌باشد.

این مقام مسئول تأکید کرد: با برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه مراکز نیکوکاری و کمک‌های خیران، خدمات‌رسانی به نیازمندان و رفع مشکلات خانواده‌های تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر در زمینه‌های معیشت، مسکن، درمان، آموزش و اشتغال با سهولت بهتر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت خواهد پذیرفت.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25567
  • منبع : سازمان روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.