تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5

حمایت فرهنگی و تحصیلی از بیش از ۲۸ هزار دانش‌آموز و دانشجو نیازمند هرمزگانی

  • کد خبر : 26453
  • 30 بهمن 1399 - 12:53
حمایت فرهنگی و تحصیلی از بیش از ۲۸ هزار دانش‌آموز و دانشجو نیازمند هرمزگانی
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۸ هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت خدمات فرهنگی و تحصیلی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان قرار دارند.

به گزارش هرمزگان امروز؛ عیسی زارعی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص گفت: در حال حاضر بیش از ۲۴ هزار دانش‌آموز و چهار هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات متعدد فرهنگی و تحصیلی این نهاد بهره‌مند هستند.

زارعی افزود: با توجه به محدودیت‌هایی که به دلیل شیوع ویروس منحوس کووید ۱۹ در برنامه‌های آموزشی ایجادشده است، کمیته امداد برای تسهیل در آموزش دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت این نهاد برای سال تحصیلی ۹۹ ، مبلغ هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت تهیه اقلام تحصیلی ضروری ازجمله کتاب، لوازم‌التحریر، پوشاک، کفش، شهریه دانشجویان و سایر هزینه‌ها تحصیلی اختصاص داده‌شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: همچنین یک هزار و ۳۰۵ دستگاه تبلت و گوشی و بیش از ۲۹ هزار بسته تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند به ارزش ۱۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان با کمک خیران و نیکوکاران اهداء شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی به‌منظور آمادگی شرکت در کنکور سراسری از طریق استفاده از سایت آموزشی موسسات فدک‏، آلا، کلاسینو، قلم چی و تام لند و شرکت دانش آموزان سال دوازدهم در آزمون‌های آمادگی به کنکور به‌صورت آنلاین در فضای مجازی مؤسسات از دیگر اقدامات حوزه فرهنگی می باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26453
  • منبع : روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.