تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
6
عبدالرضا خسروانی:

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۶۵۸۰ مددجوی هرمزگانی

  • کد خبر : 26331
  • 27 بهمن 1399 - 13:16
ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۶۵۸۰ مددجوی هرمزگانی
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، شش هزار و ۵۸۰ نفر از مددجویان کمیته امداد هرمزگان در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای شرکت نمودند.

به گزارش هرمزگان امروز؛ عبدالرضا خسروانی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان آموزش را مقدمه توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برشمرد و اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به‌منظور مهارت‌آموزی مددجویان مستعد و فراهم نمودن زمینه فعالیت آن‌ها در حرفه‌های گوناگون، دستیابی به شغل و درآمد پایدار و مشارکت این افراد در چرخه تولید و اقتصاد کشور ارائه می‌شود که درنهایت موجب خودکفایی و استقلال اقتصادی آن‌ها خواهد شد.

خسروانی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، شش هزار و ۵۸۰ نفر از مددجویان کمیته امداد هرمزگان بااعتبار ۵۱۷ میلیون تومان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زمینه‌های مهارتی، پایدارسازی مشاغل و مقدماتی بهره‌مند شده‌اند که از مجموع مهارت آموزان، تعداد چهار هزار و ۹۳۵ نفر زن و مابقی مرد بوده‌اند.

ایشان یادآور شد: این آموزش‌ها با همکاری سازمان‌ها، آموزشگاه‌های آزاد و مؤسسات متولی امر آموزش فنی و حرفه‌ای انجام و به کارآموزان پس از گذراندن این دوره‌ها، گواهی‌نامه مهارت برای ورود به بازار کار اعطا شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: مهم‌ترین اولویت کمیته امداد ایجاد اشتغال برای مددجویان است و این نهاد تا رسیدن به خودکفایی از مددجویان مستعد حمایت می‌نماید.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26331
  • منبع : روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.