تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی بانوان هرمزگان

  • کد خبر : 26094
  • 19 بهمن 1399 - 12:22
اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی بانوان هرمزگان
اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی بانوان هرمزگان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش هرمزگان امروز، رضا کمالی زرکانی در این مراسم ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : بانوان و زنان نقش به سزایی در پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب داشتند و با حضور مستمر در همه زمینه ها و بخش های جامعه ، زمینه و شرایط پیشرفت و تحول جامعه را فراهم کردند.

وی افزود : بانوان هرمزگانی نیز در همه زمینه ها حضوری فعال و تاثیر گذار داشته و دارند و توانسته اند بستر لازم را برای معرفی توانمندی های خود در سطح ملی در حوزه های اشتغال ، مد و لباس ، موسیقی ، تولید آثار هنری و دستی و … فراهم نمایند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد : در موسیقی بومی و محلی هرمزگان نقش زنان بسیار ویژه و پررنگ است و برگزاری نخستین جشنواره موسیقی بانوان هرمزگان با رویکرد توجه به این جایگاه بانوان در موسیقی هرمزگان است.

گفتنی است : در نخستین جشنواره موسیقی بانوان هرمزگان ، هفت گروه که چهار گروه در بخش کلاسیک ایرانی و سه گروه در بخش تلفیقی شرکت داشتند که در بخش کلاسیک گروه های « مغان، پرواز، نغمه نوا و خورشید » به ترتیب حائز رتبه های اول تا چهارم شدند و در بخش تلفیقی نیز به ترتیب گروه های ” خورشید ، ارغنون و مانترا” به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.