تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

​احداث ۹ تکرار کننده رادیویی در شهرستان بشاگرد آغاز شد

  • کد خبر : 24716
  • 15 دی 1399 - 11:12
​احداث ۹ تکرار کننده رادیویی در شهرستان بشاگرد آغاز شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان گفت :احداث 9 تکرار کننده رادیویی در شهرستان بشاگرد به منظور تقویت ارتباطات و رفع مشکلات ارتباطی این مناطق در ماه جاری آغاز شد.

به گزارش هرمزگان امروز ،احد قویدل ‌فرد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در جلسه ویدئو کنفرانسی اخیر با وزیر ارتباطات با اشاره به مشکلات ارتباطی اهالی روستاهای شهرستان بشاگرد گفت :احداث ۹ نگله دکل تکرار کننده به همراه نصب تجهیزات تکرار کننده بر روی دکل های موجود در این شهرستان ،در ماه جاری آغاز شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد :با توجه به مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان هرمزگان ،جهت توسعه اینترنت روستایی و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات در شهرستان بشاگرد احداث ۹ نگله دکل تکرار کننده در مناطق روستایی و کوهستانی و صعب العبور این شهرستان به اپراتور دوم ابلاغ شد و شرکت مذکور پس از بررسی های اولیه و بازدید میدانی از وضعیت روستاهای شهرستان مذکور ،عملیات اجرایی احداث این تکرار کننده ها را در ماه جاری آغاز کرد.

قویدل فرد با اشاره به محل احداث این دکل ها ،افزود :این ۹ نگله دکل تکرار کننده در ۵ منطقه بشاگرد

شامل مناطق سد جگین ،گوهر کوه ،گردنه بایئنی ،خمینی شهر و زیرکوه گافر احداث خواهد شد و حدود ۲۵ روستای این شهرستان را پوشش خواهد داد.

مدیر کل ICT استان افزود : احداث این دکل ها باعث تقویت سیگنال های صوت و دیتا در این مناطق می شود و نیاز های اهالی این روستاها را به خصوص دانش آموزان را که کلاس های آنها در این شریط خاص به دلیل شیوع ویروس کرونا غیر حضوری برگزار می شود ، برطرف می کند و زمینه دسترسی برای سایر اهالی این روستاها به اینترنت فراهم می آورد و سبب رفاه حال شهروندان می شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24716
  • منبع : روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.