تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
7

اتصال سه روستای شهرستان بندرعباس به شبکه ملی اطلاعات

  • کد خبر : 26634
  • 06 اسفند 1399 - 11:17
اتصال سه روستای شهرستان بندرعباس به شبکه ملی اطلاعات
با احداث سایت جدید تلفن همراه در روستای کهتک روستاهای کهتک ،علی آباد و تربکستان به شبکه پهن باند ارتباطی متصل شدند.

به گزارش هرمزگان امروز ،احد قویدل فرد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت : با احداث سایت جدید تلفن همراه در روستای کهتک شهرستان بندرعباس روستاهای کهتک، علی آباد و تربکستان با ۱۰۲ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۳۳۴ نفر به شبکه ملی اطلاعات کشور متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود : با احداث سایت جدید تلفن همراه در روستای کهتک با ۶۳ خانوار و ۱۹۵ نفر جمعیت از توابع شهرستان بندرعباس و با احتساب روستاهای اقماری تحت پوشش این سایت جدید تلفن همراه، شامل روستاهای علی آباد با ۲۷ خانوار و ۹۳ نفر جمعیت و تربکستان با ۱۲ خانوار و ۴۶ نفر جمعیت به شبکه ملی اطلاعات کشور متصل شدند و دسترسی اهالی این روستاها به خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات و غیر حضوری هموار شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به لزوم اجرای عدالت ارتباطی و رفع تبعیض و شکاف ارتباطی در روستاهای استان هرمزگان ،تصریح کرد :اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تمام تلاش خود را برای رعایت عدالت ارتباطی و توسعه ارتباطات در استان به کار گرفته، تا دسترسی شهروندان هر چه سریعتر به خدماتی که در بستر شبکه ملی اطلاعات ارائه می شود ، فراهم شود.

احد قویدل فرد افزود: اعتبار احداث این سایت ۴Gدر روستای کهتک از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO)تامین شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26634
  • منبع : روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.