تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
9

۵۰۳ دانشجو و دانش‌آموز نخبه تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان

  • کد خبر : 23563
  • 19 آذر 1399 - 12:05
۵۰۳ دانشجو و دانش‌آموز نخبه تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان
معاون امور فرهنگی کمیته امداد هرمزگان گفت: ۵۰۳ دانشجو، طلاب و دانش‌آموز نخبه در بخش‌های علمی، تحصیلی، ورزشی، فرهنگی، هنری، قرآنی و ثبت اختراع تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان قرار دارند.

به گزارش هرمزگان امروز؛ عیسی زارعی معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص گفت: ۱۴۵ دانشجو و طلاب و ۳۵۸ دانش‌آموز نخبه در بخش‌های علمی، تحصیلی، ورزشی، فرهنگی، هنری، قرآنی و ثبت اختراع تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان می‌باشند که این نهاد در تلاش است در راستای پرورش استعداد این نخبگان، ضمن همراهی برنامه‌ریزی دقیقی برای آنان داشته باشد.

زارعی افزود: این نخبگان شامل: دانش آموزان، دانشجویان و طلاب دارای معدل بالا، رتبه‌های برتر کنکور سراسری، رتبه‌های برتر جشنواره‌های فرهنگی ورزشی، مسابقات علمی (خوارزمی، رازی و جابر بن حیان) و دانش آموزان مدارس سمپاد و تیزهوشان و همچنین مخترعین علمی می‌باشند.

این مقام مسئول یادآور شد: علاوه بر پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانشجویان و دانش آموزان موردحمایت استان، اعطای تسهیلات بانکی، کمک‌های بلاعوض و پرداخت‌های تشویقی ازجمله خدماتی است که کمیته امداد به نخبگان اعطا می‌نماید.

شایسته ذکر است در حال حاضر بیش از ۲۴ هزار دانش‌آموز و بیش از چهار هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌باشند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23563
  • منبع : سازمان روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.