تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
6

گردهمایی روسای دانشگاه های پیام نور استان هرمزگان در شهرستان بندرلنگه برگزار شد

  • کد خبر : 506
  • 28 مرداد 1395 - 12:22
گردهمایی روسای دانشگاه های پیام نور استان هرمزگان در شهرستان بندرلنگه برگزار شد

دکتر دیانت، سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با بیان اینکه دانشگاهها نقش بسزایی در رشد فرهنگی کشور دارند افزود:با گسترش توسعه علم و فرهنگ خدمات بزرگی به رشد فکری مردم و جامعه می شود.

به گزارش هرمزگان تودی نشست روسای مراکز و واحدها با حضور دکتر محسن دیانت سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، مهندس پاسلار فرماندار شهرستان بندرلنگه و مدیران ستادی ، در دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه برگزار شد. به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور بندرلنگه دکتر مصطفی علی نقی زاده ریاست دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم به کلیه مهمانان حاضر در جلسه، دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه را قدیمی ترین مرکز دانشگاهی پس از مرکز استان معرفی نمود و خواستار توسعه رشته های دانشگاهی خصوصاً تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه شد و ابراز امیدواری کرد که با کمک مسئولین شهرستان و استان بتوانیم دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه را به مرکز تحصیلات تکمیلی غرب هرمزگان تبدیل نمود.

در پایان ریاست دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه ضمن تشکر از زحمات و حمایتهای فرماندار شهرستان همچنین ریاست پیام نور استان در تکمیل سوله ورزشی مرکز، ابراز امیدواری کرد که در هفته دولت شاهد افتتاح سوله ورزشی چند منظوره دانشگاه پیام نور بندرلنگه باشیم.

در ادامه پاسلار،فرماندار این شهرستان ، بندرلنگه یکی از قدیمی ترین بنادر جهان و تجاری و صادرات غیر نفتی خلیج فارس بوده و از لحاظ قدمت اولین طرح جامعه شهری در کشور، سومین مدرسه کشور و دومین فرودگاه کشور متعلق به شهرستان بندرلنگه است.

وی همچنین خواستار جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد با توجه بع پتانسیل بالای شهرستان برای دانشکاه پیام نور مرکز بندرلنگه شد.

دکتر دیانت، سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با بیان اینکه دانشگاهها نقش بسزایی در رشد فرهنگی کشور دارند افزود:با گسترش توسعه علم و فرهنگ خدمات بزرگی به رشد فکری مردم و جامعه می شود.

دیانت با اشاره به اینکه ۱۰۰درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور استان هرمزگان بومی می باشند، افزود:یکی از رسالت های دانشگاه پیام نور جذب دانشجوی بومی است و هر کمکی که برای دانشگاه شود خیلی زود بازخورد آن در بین اقشار مردم مشاهده می شود و به جامعه باز می گردد.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به دنبال تربیت، رشد و توسعه منابع انسانی ماندگار و متخصص است. در ادامه گردهمایی رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان و روسای مراکز و مدیران ستادی با حضور در گلزار شهدای بندرلنگه با آرمانهای امام شهدا و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تجدید میثاق کردند.

 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.