تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
4

ثبت نام بدون آزمون در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه

  • کد خبر : 494
  • 23 مرداد 1395 - 9:39
ثبت نام بدون آزمون در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه

دکتر علی نقی زاده گفت دانشگاه پیام نور مزایای زیادی دارد اولین مزیت آن تحصیل ارزان برای خانواده های کم بضاعت و کم درآمد عنوان کرد و دیگر مزیتهای تحصیل در این دانشگاه میتوان به وجود مراکز و واحدهای فراوان در تمام نقاط کشور و استان هرمزگان و امکان حمایت از دانشجویان از طریق نهادهای حمایتی و خیرین اشاره کرد.

به گزارش هرمزگان تودی دکتر مصطفی علی نقی زاده ، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه از ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش خبرداد.علی نقی زاده با بیان اینکه ثبت نام از ۲۳ مردادماه ۱۳۹۵ آغاز می شود، اظهار داشت : در تمامی رشته های مقطع کارشناسی پذیرش دانشجو انجام می شود همچنین پذیرش دانشجو به صورت همزمان با کنکور سراسری و بدون آزمون صورت می گیرد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه خاطرنشان کرد: در پذیرش بدون آزمون ، داوطلب بدون اینکه کنکور داده باشد می تواند دفترچه انتخاب رشته را از سایت سنجش دریافت کند و بر اساس سوابق تحصیلی در مراکز و واحدهای پیام نور انتخاب رشته نماید و نهایتاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش دانشجو انجام می شود و شهریه دانشجویان هم مانند کسانی است که کنکور دادند محاسبه می گردد که در پیام نور بسیار پایین می باشد و امکان تقسیط شهریه نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: مدرک تحصیلی همان مدرک پیام نور است که به پذیرفته شدگان با آزمون هم تعلق می گیرد و دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است .

بنابراین فارغ التحصیلان پس از اتمام تحصیلات، مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات می گیرند.

وی افزود: تقریباً تمام کسانیکه ثبت نام کنند با توجه به سوابق تحصیلی در یکی از رشته ها مورد پذیرش قرار می گیرند و همچنین در حال حاضر امکان تحصیل همزمان در دو رشته در پیام نور با لحاظ کردن و تطبیق واحدهای گذرانده وجود دارد.

حتی دانشجویان دانشگاههای دولتی و غیر دولتی دیگر هم می توانند با ثبت نام در پیام نور مدرک رشته دوم خودرا از پیام نور بگیرند. در این حالت چون بخش عمده ای از واحدهای مشترک در رشته اول گذرانده شده، دانشجو می تواند با صرف هزینه بسیار کم و وقت اندک مدرک دوم را اخذ کند.

دکتر علی نقی زاده گفت: دانشگاه پیام نور مزایای زیادی دارد اولین مزیت آن تحصیل ارزان برای خانواده های کم بضاعت و کم درآمد عنوان کرد و دیگر مزیتهای تحصیل در این دانشگاه میتوان به وجود مراکز و واحدهای فراوان در تمام نقاط کشور و استان هرمزگان و امکان حمایت از دانشجویان از طریق نهادهای حمایتی و خیرین اشاره کرد.

در پایان دکتر علی نقی زاده گفت: کیفیت بالای آموزشی و داشتن منابع و آزمونهای استاندارد از عمده دلایل قبولی بالای فارغ التحصیلان این دانشگاه در مقاطع بالاتر است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.