تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
9

گام‌اول در توسعه قایقرانی و ورزشهای آبی شهرستان بندرخمیر محکم برداشته شد

  • کد خبر : 23989
  • 29 آذر 1399 - 11:08
گام‌اول در توسعه قایقرانی و ورزشهای آبی شهرستان بندرخمیر محکم برداشته شد
گام‌اول در توسعه قایقرانی و ورزشهای آبی شهرستان بندرخمیر محکم برداشته شد.

به گزارش هرمزگان امروز،خواستار فرماندار شهرستان بندرخمیراظهارداشت:
این شهرستان شرایط مناسبی برای توسعه ورزش های آبی و ساحلی دارد که باید این موضوع مورد توجه مسئولان کشوری و متولیان بخش ورزش قرار گیرد تا مردم و ورزشکاران از ظرفیت های موجود بهره بیشتری ببرند.

بعنوان نماینده دولت در شهرستان اعلام میکنم که مسوولان شهرستانی نیز در حمایت از ورزش قایقرانی بویژه برگزاری اردوهای ملی و مسابقات و رویدادهای مهم قایقرانی در شهرستان هیچ کم نخواهند گذاشت و پای کار خواهیم بود.

سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران بیان نمود:هیچ جای ایران آنچه امروز در بندرخمیر دیدم ، مشاهده نکرده بودم لذا در صدد خواهیم بود با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان پایگاه های قایقرانی را در این استان توسعه و گسترش دهیم و بندرخمیر می تواند در حوزه قایقرانی یکی از قطب های مهم کشوری در این ورزش شود.

وجود این طبیعت بکر در خمیر مخصوصا برای ورزشهای مختلف آبی میطلبد کمیته ملی المپیک کشور را به میدان بیاوریم تا از اعتبارات این کمیته نیز برای توسعه قایقرانی و ورزشهای آبی هرمزگان و بویژه بندرخمیر استفاده کنیم.

محمودرضامیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان بیان کرد:استان هرمزگان مستعد در حوزه ورزش های آبی خصوصاً قایقرانی است و حمایت فدراسیون از این رشته می تواند زمینه رشد ورزشکاران این استان را بیش از پیش فراهم آورد.

رئیس هیات قایقرانی استان و متولی ورزش شهرستان بندرخمیر که هردو از نیروهای کارآمد و باتجربه استان هستند ماموریت ویژه دارند تا برای قایقرانی و ورزشهای آبی هرمزگان و بندرخمیر برنامه ریزی مدونی تنظیم کنند، اداره کل ورزش نیز با حمایت وزارت ورزش ،مسئولین استان بویژه استاندار ساعی ، دلسوز و حامی ورزش و همچنین مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس تمام قد از توسعه ورزشهای آبی استان پشتیبانی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23989
  • منبع : روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان استان هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.