تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
5
بمناسبت گرامیداشت ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت علی (ع)

آئین گلریزان جامعه ورزش و جوانان استان هرمزگان درجهت کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمدبرگزارشد

  • کد خبر : 26631
  • 06 اسفند 1399 - 11:11
آئین گلریزان جامعه ورزش و جوانان استان هرمزگان درجهت کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمدبرگزارشد
آئین گلریزان جامعه ورزش و جوانان استان هرمزگان درجهت کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در سالن فجر مجموعه تختی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز،بمناسبت گرامیداشت ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) آئین گلریزان جامعه ورزش و جوانان استان هرمزگان درجهت کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد باحضور حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس ، سردارسالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، سردار باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور، امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان، کمالی ریاست هیات ورزشهای زورخانه و کشتی پهلوانی هرمزگان، طالقانی پیشکسوت ورزش پهلوانی کشور و جمعی ازمسئولین دستگاههای اجرایی استان، خیرین ورزشیار و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سالن فجر مجموعه تختی بندرعباس برگزار شد.

همچنین در این جشن گلریزان ورزشکاران باستانی کار به اجرای برنامه‌ باستانی و کشتی پهلوانی پرداختند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه این مراسم اظهارداشت: جشن گلریزان با هدف ترویج روحیه جوانمردی ، فداکاری و حفظ فرهنگ های حسنه پهلوانی و زورخانه ای و با مشارکت ستاد دیه استان هرمزگان و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزارشده است.

محمودرضا امیاری مراسم گلریزان را حفظ کرامت انسانی و ارتقای ارزش‌های دینی ، معنوی و فرهنگی برشمرد و تاکید کرد: بر اساس دستور الهی و تاکید اهل بیت عصمت و طهارت کمک به نیازمندان و دست‌گیری از آنان در حفظ و ارتقای کرامت انسانی و رفع دغدغه‌های همنوع بسیار مهم و موثر است.

وی بیان داشت : پهلوانان الگوی ورزشکاران در دستگیری از نیازمندان هستند و ورزش هرمزگان نیز در این کار خداپسندانه مشارکت می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=26631
  • منبع : روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان استان هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.