تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
7

کمک ۷۰۰ میلیون تومانی شرکت پالایش نفت بندرعباس به ایتام هرمزگانی

  • کد خبر : 24875
  • 18 دی 1399 - 12:41
کمک ۷۰۰ میلیون تومانی شرکت پالایش نفت بندرعباس به ایتام هرمزگانی
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از کمک ۷۰۰ میلیون تومانی شرکت پالایش نفت بندرعباس به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در قالب پویش ایران مهربان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز؛ علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و اجرای طرح پویش ایران مهربان، شرکت پالایش نفت بندرعباس در اقدامی خیرخواهانه حمایت از یک هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین استان هرمزگان را عهده‌دار شد و مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان به‌صورت یکساله به‌حساب آنان واریز نمود.

الهیاری افزود: در شش‌ماهه دوم سال جاری، بنگاه‌های اقتصادی استان هرمزگان گام‌های بلندی در جهت حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در قالب پویش ایران مهربان برداشته‌اند و امیدواریم با تداوم حمایت‌ها و مشارکت‌های این بنگاه‌ها مشکلات اساسی خانواده‌های ایتام و نیازمندان استان هرمزگان را برطرف نماییم.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان اظهار داشت: هم‌اکنون در استان هرمزگان هشت هزار و ۷۵۰ یتیم و شش هزار و ۵۰۰ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که مردم نیکوکار و نوع‌دوست می توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و پیوستن به پویش ایران مهربان حمایت از یک یا چند فرزند ایتام و محسنین را عهده‌دار شوند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24875
  • منبع : سازمان روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.