تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6

کمک‌هزینه خرید جهیزیه به ۲۸۶ نوعروس خانواده‌های ایتام استان هرمزگان

  • کد خبر : 23004
  • 04 آذر 1399 - 11:45
کمک‌هزینه خرید جهیزیه به ۲۸۶ نوعروس خانواده‌های ایتام استان هرمزگان
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان گفت: کمک‌هزینه خرید جهیزیه به ۲۸۶ نوعروس از خانواده‌های ایتام توسط کمیته امداد پرداخت شده است.

به گزارش هرمزگان امروز؛ احمد پایان، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص گفت: کمیته امداد به‌عنوان یک‌نهاد اجتماعی و به‌منظور انجام وظایف و مأموریت‌های ذاتی خود در یاری‌رساندن به نیازمندان و رفع نیازهای مختلف آن‌ها برنامه وسیعی برای تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج در خانواده‌های نیازمند با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده تدارک دیده است.

پایان به عملکرد پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد اشاره و افزود: کمک‌هزینه خرید جهیزیه به ۲۸۶ نوعروس از خانواده‌های ایتام توسط کمیته امداد پرداخت‌شده است که سرانه برای هر نوعروس ۱۰ میلیون تومان و در مجموع دو میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان به همراهی و مشارکت خیران و مردم نوع‌دوست استان در راستای تأمین جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت این نهاد، بیان داشت: یکی از رویکردهای افزایش کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان خانواده‌های نیازمند، استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران است تا بتوانیم کمک‌های بیشتری را به آنان اهداء نماییم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23004
  • منبع : سازمان روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.