تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان خبر داد؛

کاریابی برای ۶۲۱ نفر از کارجویان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان

  • کد خبر : 23512
  • 18 آذر 1399 - 12:50
کاریابی برای ۶۲۱ نفر از کارجویان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: طی هشت ماهه سالجاری برای 621 نفر از کارجویان تحت حمایت کاریابی انجام گرفت.

به گزارش هرمزگان امروز؛ عبدالرضا خسروانی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص گفت: حوزه اشتغال کمیته امداد طی چند سال گذشته تلاش کرده است، ضمن تعامل با دستگاه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و بنگاه‌های کوچک اقتصادی که به نحوی مرتبط به استفاده از افراد متخصص و نیروی کار هستند از فرصت‌های شغلی موجود برای توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت استفاده شود.

خسروانی افزود: طی هشت ماهه سالجاری برای ۶۲۱ نفر از کارجویان تحت حمایت کاریابی انجام گرفت که در این خصوص ۹۸ میلیون تومان هزینه شده است.

این مقام مسئول درباره بسته‌های تشویقی قابل‌استفاده در اجرای برنامه کاریابی، گفت: مؤسسات کاریابی، شرکت‌های خدماتی، کارفرمایان مشمول دریافت این بسته تشویقی درزمینه پرداخت حق بیمه سهم کارفرما و پرداخت تسهیلات کارفرمایی در مناطق شهری و روستایی هستند که سقف تسهیلات کارفرمایی تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان به ازای به کارگیری هر مددجو و پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال متوالی می باشد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان افزود: سال گذشته ۴۹۵ نفر از کارجویان تحت حمایت در قالب طرح کاریابی بنگاه‌های اقتصادی مشغول به کار شدند

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23512
  • منبع : سازمان روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.