تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
8
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان مطرح کرد:

ورزش های ساحلی در جزایر قشم و هرمز راه اندازی می شود

  • کد خبر : 23721
  • 23 آذر 1399 - 10:34
ورزش های ساحلی در جزایر قشم و هرمز راه اندازی می شود
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: این دانشگاه در راستای تحقق بخشیدن به منویات رهبری در خصوص توسعه جزایر و اقتصاد دریا محور ورزش های آبی ساحلی در جزایر قشم و هرمز راه اندازی می کند

به گزارش هرمزگان امروز،احسان کامرانی در اولین جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان که با حضور محمود رضا امیاری مدیر کل ورزش و جوانان این استان و اکثریت اعضای این شورا در واحد بندرعباس برگزار شد ازدانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به عنوان ظرفیتی بی نظیر در کشور یاد کرد و افزود: قرار گرفتن این دانشگاه در جوار دریا ، بهرمندی از نوار ساحلی با موقعیت مناسب ، دارا بودن بیش از ۲۵ هزار دانشجو و ۳۵۰ عضو هیات علمی مجرب یکی از فرصت های بی نظیری است که این دانشگاه می تواند با ورود به این بخش فعالیت های ماندگاری از خود بر جای گذارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با بیان اینکه ماموریت این دانشگاه فعالیت های دریا محور است اظهار کرد: ورزش یکی از حوزه های است که این دانشگاه در جهت تقویت اقتصاد دریا محور آن را با جدیت دنبال می کند.

وی راه اندازی ورزش های ساحلی یکی از برنامه های مهم این دانشگاه یاد کرد و گفت: ورزش های ساحلی در رشته های فوتبال ، والیبال و کشتی از جمله برنامه ای که با اخذ مجوز در جزایر راه اندازی می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان نیز در این جلسه با قدردانی از نگاه تخصصی این دانشگاه در حوزه ورزش گفت : برگزاری شورای تخصصی ورزش در دانشگاه بیانگر نگاه عمیق و آینده نگری این دانشگاه در حوزه ورزش است.

محمود رضا امیاری استان هرمزگان را سرشار از استعداد های درخشان و توانمند در رشته های مختلف ورزشی یاد کردو افزود: استعداد یابی و حمایت همه جانبه از ورزشکاران یکی از برنامه های این اداره در استان است.

این مسول ورزش دانشگاهی یکی از پایه های اصلی ورزش حرفه ای در استان و کشور دانست و اظهار کرد: پرورش استعداد های درخشان در دانشگاه زیر نظر استادان متخصص و معرفی آنها به بدنه ورزش حرفه ای موجب رشد و توسعه ورزش استان خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان از برنامه ریزی در منابع انسانی و مالی به عنوان دو مولفه ی اصلی توسعه ورزش دانست و گفت: بهرمندی از نیروی انسانی متخصص و تامین مالی از دو شاخص اصلی حیات ورزش در کشور است.

وی عنوان کرد : همدلی و تشریک مساعی دستگاههای اجرایی و دنبال کردن هدفی مشترک از دیگر مواردی است که باید در استان عملیاتی شود.

این مسول با اعلام آمادگی خود در راستای پیشبرد اهداف ورزش دانشگاه در استان گفت: از هر گونه برنامه ها و طرح های ورزشی که در پیشرفت و توسعه ورزش استان کاربردی باشد حمایت خواهم کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23721
  • منبع : روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان استان هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.