تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

همکاری مشترک منطقه یکم نیروی دریایی ارتش و کمیته امداد در راستای خدمت به نیازمندان هرمزگانی

  • کد خبر : 24236
  • 03 دی 1399 - 12:15
همکاری مشترک منطقه یکم نیروی دریایی ارتش و کمیته امداد در راستای خدمت به نیازمندان هرمزگانی
تفاهم‌نامه همکاری مشترک در راستای توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد و همچنین جذب فرزندان مستعد و علاقه‌مند خدمت در نداجا منعقد شد.

به گزارش هرمزگان امروز؛ امیر دریادار دوم جعفر تذکر، فرماندهی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری بین منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و کمیته امداد استان هرمزگان، گفت: کمک به نیازمندان و حمایت از محرومان را به عنوان یک وظیفه مهم در دستور کار داریم.

تذکر افزود: این تفاهم‌نامه مشترک در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد با فراهم نمودن زمینه اشتغال زنان سرپرست خانوار در بخش خدمات مجتمع‌های مسکونی نداجا، جذب فرزندان مستعد و علاقه‌مند به خدمت در نداجا منعقد شده است.

فرماندهی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی یادآور شد: همکاری و مشارکت کارکنان نداجا برای حمایت از ایتام در قالب طرح ایران مهربان و ایجاد مرکز نیکوکاری با هیئت عامل نداجا از دیگر عناوین این تفاهم‌نامه می‌باشد.

علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان نیز در این نشست به شرایط کنونی جامعه اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی بیشترین آسیب‌ متوجه فقرا و نیازمندان جامعه است و این نهاد با شناسایی نیازهای ۹۱ هزار خانواده‌ تحت حمایت در استان هرمزگان، برنامه‌ریزی مدونی جهت رفع مشکلات آنان از طریق منابع دولتی، همکاری خیرین و مشارکت خرد مردم نموده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در خصوص همکاری مشترک با منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، گفت: هدف این تفاهم‌نامه بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و افزایش تعاملات دوجانبه باهدف حمایت از خانواده‌های آسیب‌پذیر، حمایت از ایتام و محسنین، ترویج فرهنگ خیر و احسان، شناسایی فرزندان مستعد و علاقه‌مند جهت خدمت در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و پرداخت وام قرض‌الحسنه به سربازان وظیفه نیازمند از سوی صندوق امداد ولایت می‌باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24236
  • منبع : سازمان روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.