تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
9
کبری در بازدید از شعبه میناب تأکید کرد؛

نقش تاثیرگذار کارکنان تامین اجتماعی در اجرای طرح ۳۰۷۰

  • کد خبر : 24888
  • 20 دی 1399 - 10:33
نقش تاثیرگذار کارکنان تامین اجتماعی در اجرای طرح ۳۰۷۰
مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان در بازدید از شعبه میناب، بر نقش تاثیرگذار کارکنان تامین اجتماعی در اجرای طرح 3070 و توسعه خدمات غیرحضوری به مردم تأکید کرد.

به گزارش هرمزگان امروز، “عباس اکبری” که به منظور نظارت بر عملکرد شعبه و بررسی میدانی مسائل و طرح های در حال اجرا به شهرستان میناب، سفر کرده بود، در نشستی با حضور رئیس و کارکنان شعبه تامین اجتماعی این شهرستان شرکت کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در این نشست طی اظهاراتی از تلاش شبانه روزی همکاران در اجرای برنامه های شعبه به ویژه پیشبرد طرح خدمات غیرحضوری تقدیر و تشکر کرد و گفت: نقش یکایک همکاران در اجرای مطلوب طرح ۳۰۷۰ حائز اهمیت است.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت تشکل های صنفی، جوامع محلی، فضای مجازی و روش های جدید اطلاع رسانی در نهادینه کردن این طرح تأکید و خاطرنشان کرد: نقش همکاران در آموزش و راهنمایی مطلوب طرح به مراجعان، رصد نحوه کار سرویس های غیرحضوری و انتقال مسائل، مشکلات و پیشنهادهای طرح بسیار اثرگذار است.

اکبری تصریح کرد: به منظور فراگیر نمودن خدمات غیرحضوری در میان جامعه هدف، از ارایه خدمات طرح ۳۰۷۰ به صورت حضوری در شعب پرهیز شود.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در بخش دیگری از اظهاراتش، توجه ویژه به امور رفاهی همکاران، توجه به نقطه نظرات و پیشنهادهای آنان و استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های تمامی کارکنان در تصمیم گیری های سازمانی را از جمله سیاست ها و دغدغه های مسئولان این اداره کل برشمرد و گفت: در راستای دستیابی به اهداف سازمانی باید بهره گیری از خرد جمعی، کار گروهی و همچنین استفاده از توانمندی های یکایک همکاران مدنظر قرار گیرد.

شایان ذکر است، در ابتدای این نشست، رئیس و کارکنان شعبه میناب نیز در فضایی صمیمانه مسائل، دغدغه ها و نقطه نظرات خود را با مدیر کل تامین اجتماعی استان در میان گذاشتند.

گفتنی است، براساس طرح ۳۰۷۰ که طی ماه‌های اخیر در سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده و تا بهمن ماه ادامه خواهد داشت، هر هفته چند خدمت غیرحضوری جدید در این سازمان رونمایی و از طریق درگاه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرد.

این طرح با هدف تبدیل ۳۰خدمت حضوری به ۳۰ خدمت غیرحضوری برای کاهش سالانه ۷۰ میلیون مراجعه حضوری به واحدهای سازمان تامین اجتماعی در حال اجراست.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24888
  • منبع : روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.