تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
8

نصب و راه اندازی ۳۱ دستگاه CWDM در مراکز مخابراتی استان

  • کد خبر : 23870
  • 26 آذر 1399 - 11:03
نصب و راه اندازی ۳۱ دستگاه CWDM در مراکز مخابراتی استان
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان از نصب و راه اندازی 31 دستگاه CWDM از ملزومات شبکه فیبر نوری در مراکز مخابراتی روستایی استان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، احد قویدل فرد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان ضمن اعلام این خبر گفت : در جریان جلسه گذشته با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که با حضور فریدون همتی استاندار هرمزگان برگزار شد و در راستای اجرای دستور وزیر ارتباطات ۳۱ دستگاه CWDM در مراکز مخابراتی روستایی نصب و راه اندازی شد.

مدیرکل ICT استان هرمزگان افزود : دستگاه CWDM از ملزومات شبکه فیبر نوری است و پهنای باند شبکه فیبر نوری را به تعداد کانال کوچکتر تقسیم می کند بطوریکه امکان ارسال حجم زیادی از داده از طریق این کانال ها بطور همزمان روی یک فیبر فراهم می شود و در نتیجه سرعت بالاتری برای تعداد بیشتری مشترک فراهم می کند. که این امر با توجه به نیاز های امروز کشور و بیشتر شدن تعداد متقاضیان اینترنت پر سرعت امری ضروری است.

قویدل فرد تصریح کرد : دستگاه CWDM در واقع پهنای باند مورد نیاز را برای شبکه فیبر نوری تامین می کند و امکان ارتقا سایت های مخابراتی را فراهم می کند و دسترسی مناطق تحت پوشش این سایت ها به شبکه اینترنت پهن باند میسر می سازد.

مدیرکل ICT استان هرمزگان تاکید کرد :۳۱ دستگاه CWDM ظرف ده روز در روستاهای مهرگان ، هشنیز، کردی شیرازی، لور،بنهکان، رودبار، کنجی،ده تل ،برکه لاری ،چاه بنارد ، فاریاب کوهیج، کوهیج، مغدان ،انجیره، خورچاه، لمزان، پدل، هیرو، دژگان، کنخ، بندبارک، کیکومردک، سردشت، خمینی شهر، دشت جیحون، زرتو، پی وشک و در شهرهای بستک و بندر خمیر توسط مخابرات منطقه هرمزگان نصب شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23870
  • منبع : روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.