تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

موج بارشی از هرمزگان خارج شد/هوای سرد همچنان ماندگار است

  • کد خبر : 27894
  • 08 بهمن 1401 - 8:55
موج بارشی از هرمزگان خارج شد/هوای سرد همچنان ماندگار است

هرمزگان امروز- کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: موج بارشی که طی روزهای چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه (۵ تا ۷ بهمن) بیشتر نقاط استان را تحت تاثیر قرار داد و بامداد امروز از شرق استان خارج شد.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: با خروج موج بارشی از هرمزگان و حاکمیت هوای سرد، بامداد امروز کمینه دمای هوا در بیشتر شهرهای استان کاهش یافت.

وی با بیان اینکه بامداد امروز حاجی آباد با کمینه دمای ۲ درجه بالای صفر سردترین شهر استان بود و کمینه دمای هوا در شهرهای بستک و بشاگرد نیز به ترتیب ۵ و ۷ درجه بالای صفر ثبت شد، اظهار کرد: کمینه دمای هوا در شهر بندرعباس نیز با ۴ درجه کاهش نسبت به روز گذشته، تک رقمی شد و به ۸ درجه بالای صفر رسید.

سی سی پور با اشاره به اینکه هوای سرد امروز و فردا در سطح استان ماندگار خواهد بود و کمینه دمای هوا باز هم کاهش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: روز گذشته با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان و افت محسوس دما،در برخی روستاهای شهرستان بشاگرد، ارتفاعات کوه گنو در شمال بندرعباس و ارتفاعات شمالی استان برف بارید.

وی در پایان با بیان اینکه با فعالیت موج بارشی در هرمزگان، طی سه روز در جزیره سیری ۱۹۶ میلی متر باران بارید، عنوان کرد: موج بارشی که طی روزهای چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه (۵ تا ۷ بهمن) بیشتر نقاط استان را تحت تاثیر قرار داد و بامداد امروز از شرق استان خارج شد و طی این مدت بیشترین بارش باران در جزیره سیری و به میزان ۱۹۶.۳ میلی متر ثبت شد و در جزیره بوموسی نیز ۹۸ میلی متر باران به ثبت رسید و در شهر بندرعباس نیز طی این مدت ۱۴.۱ میلی متر باران بارید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=27894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.