تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

پایان جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب/ دریافت ۱۳ هزار اثر

  • کد خبر : 51947
  • 20 اسفند 1402 - 10:38
پایان جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب/ دریافت ۱۳ هزار اثر

هرمزگان امروز – دبیر جشنواره ملی تئاتر درسی میناب گفت: سومین جشنواره ملی تئاتر درسی به میزبانی شهرستان میناب با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

مجید ره پرور امروز (بیستم اسفندماه)، در جمع خبرنگاران، با اشاره به خاتمه جشنواره ملی تئاتر درسی در شهرستان میناب، اظهار کرد: در مجموع ۱۳ هزار اثر در استان‌های کشور تولید و از هر استان ۱۵ اثر برتر به دبیرخانه کشوری در میناب ارسال شد.

وی افزود: از بین ۴۸۰ اثر ارسال شده، ۲۵ اثر به مرحله پایانی راه پیدا کرد و امروز هم با مشخص شدن نفرات و گروه‌های برتر، به مرحله آخر رسید.

دبیر جشنواره ملی تئاتر درسی میناب خاطرنشان کرد: ۲۵ گروه از ۱۸ استان به مدت دو روز با هم رقابت کردند و در نهایت نمایش کلید حل معما از استان قم حائز رتبه اول، نمایش سفر پر ماجرا از زنجان، آداب دوستی از آبادان و احساسات ما از میناب مشترکاً دوم شدند و نمایش چشمه و سنگ از بندرعباس، تلپورت علمی از البرز و ارغوان در یک قاب هم از رودان مشترکاً سوم شدند.

ره‌پرور خاطرنشان کرد: آثار این جشنواره از دید داوران کودک داوری شد که نمایش تلپورت علمی از استان البرز، نمایش کلید حل معما از استان قم و معرفی اعداد اعشار هم از استان کرمان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در بخش کارگردانی، نویسندگی، بازیگری، موسیقی، طراحی صحنه، گریم و بروشور دانش آموزانی از شهرستان‌های میناب، قم، البرز، سمنان، لاهیجان، کرمان و لرستان حائز رتبه برتر شدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=51947

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.