تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

آخرین اخبار

محکومیت قاچاقچی سیگار در بندر لنگه برگزاری نشست علمی “خلیج فارس هویت ملی و تاریخی” در کیش برگزاری میز خدمت اداره محیط زیست شهر ستان بندرعباس در هفته زمین پاک شرکت ۴۰ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان در کارگاه‌های تخصصی نمایش و قصه‌گویی ترویج فرهنگ سلامت یک وظیفه همگانیست نبی اله رشنو مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، شهرام الهیاری رئیس گروه پیشگیری؛ پیشبینی و هشدار دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، مهدی تیموری آشتیانی کارشناس پیشگیری؛ پیشبینی و هشدار دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی به همراه اسد پور مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، روح‌الله رمضان‌پور رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان از قرنطینه حفظ نباتات در اسکله باهنر و بندر شهید رجایی بازدید کردند. جشن خانوادگی روز ملی خلیج فارس در جزیره کیش عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد

4

معاون وزیر صمت: ایزوایکو خدمات خوبی به ناوگان دریایی منطقه ارائه می‌کند

  • کد خبر : 42842
  • 29 مهر 1402 - 16:13
معاون وزیر صمت:
                                 ایزوایکو خدمات خوبی به ناوگان دریایی منطقه ارائه می‌کند

هرمزگان امروز – معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایزوایکو زیرساخت خوبی برای ارائه خدمات به ناوگان دریایی کشورهای منطقه فراهم کرده است.

بابک احمدی ظهر امروز (بیست و نهم مهرماه) در حاشیه بازدید از مجتمع ایزوایکو، اظهار کرد: هدف از انجام سفر، بازدید از ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های جوانان ایرانی در زمینه صنعت کشتی‌سازی است و امروز از بخش‌ها و کارگاه‌های مختلف این مجتمع صنعتی بازدید به عمل آمد.

وی، نیروهای مجتمع صنعتی کشتی‌سازی ایزوایکو را جهادگر دانست و بیان کرد: ایزوایکو اقدامات بزرگی را در کشور به ثبت رسانده است و با حصول دستاوردهای مختلف برای کشور افتخار آفریده است که باید این روند رو به رشد حفظ شود.

احمدی افزود: باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه مجموعه و بهره‌برداری کامل از زیرساخت‌ها و تجهیز هرچه بیشتر مجموعه جهت افزایش سطح ارائه سرویس‌ها در دستور کار قرار گیرد و در این راستا مذاکراتی در سطح ملی انجام شده است و می‌توان گفت به زودی اتفاقات بزرگی در این حوزه رقم می‌خورد.

وی با ذکر این نکته که در حال حاضر زیرساختی برای ارائه سرویس به ناوگان دریایی کشور و کشورهای منطقه در ایزوایکو وجود دارد، مطرح کرد: در حال حاضر در مجموعه ایزوایکو برای تعمیرات، اورهال و سرویس های دوره ای، کشتی هایی دراندازه های مختلف بزرگ، متوسط و کوچک و برای تولید و تجهیز ناوگان جدید و واگذاری به شبکه حمل و نقل دریایی کشور و مشتریان منطقه ای و جهانی ظرفیت های خوبی وجود دارد.

رئیس سازمان ایدرو اظهار کرد: هیچگاه نباید به جایگاه موجود خود قانع باشیم به همین جهت باید ارتقاء سطح فعالیت‌ها چه در حوزه سخت‌افزاری و چه در حوزه نرم‌افزاری در دستور کار مسئولان مرتبط باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=42842

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.