تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
5

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در نشست با جوانان از حمایت مالی ۱۸ طرح از سوی سازمانهای مردم نهادجوانان درآذرماه جاری خبرداد

  • کد خبر : 23533
  • 19 آذر 1399 - 10:36
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در نشست با جوانان از حمایت مالی ۱۸ طرح از سوی سازمانهای مردم نهادجوانان درآذرماه جاری خبرداد
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در نشست با موسسه مردم نهاد پندارسرای مهر هرمزگان از حمایت مالی ۱۸ طرح از سوی سازمانهای مردم نهادجوانان درآذرماه جاری خبرداد.

به گزارش هرمزگان امروز، محمود رضا امیاری در این نشست اظهار داشت: مسائل ‌وجدیت کار سازمان های مردم نهاد برای ما بسیار مهم است و اداره کل ورزش وجوانان در حد توان حمایت ۱۰۰درصدی از سمن ها خواهد نمود و با گذشت ۹ماه از سال توانسته ایم ۱۰۰ ازتعهداتی که وزارت ورزش وجوانان در توسعه مشارکت ها بر عهده استان هرمزگان گذاشته بود را محقق نماییم.

وی افزود:ماباید بدنبال ایجاد کارهای نو باشیم و بستر را برای کارهای جدید و نوآوری فراهم نماییم.

متولی ورزش وجوانان دراین نشست بیان داشت:اداره کل ورزش وجوانان پشتیبان برنامه ها و ‌کارهای سازمان های مردم نهاد می باشد و سمن ها نیز در حوزه آسیب های اجتماعی و…یاریگر جوانان در مسیرآموزش هامی بایست باشند.

امیاری تصریح نمود:سازمان های مردم نهاد باید نگاه ویژه ای به مسائل و‌مشکلات حوزه جوانان و تعالی خانواده در اجتماع داشته باشند و از ظرفیت و اعتبارات سایر دستگاهها در این راستا بهره ببرند.

متولی ورزش وجوانان ضمن تاکید بر استفاده نیروهای جوان بیان نمود:یکی از اولویت های اداره کل ورزش وجوانان استفاده از نیروهای جوان و خلاق و پرانرژی در اداره می باشد.

امیاری بیان داشت: جهت حمایت از طرح های سازمان های مردم نهاد از سوی اداره کل دو مرحله فراخوان داده ایم که در مرحله دوم که همین آذرماه بود بالغ بر۱۸طرح و برنامه از سوی سازمان های مردم نهاد به اداره کل ارسال شده ومورد حمایت مالی قرار گرفت.

درپایان مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان به برگزاری مجمع ملی سازمان های مردم نهاد۲۶آذرماه اشاره نمودوگفت: آرزوی موفقیت برای دوتن ازاعضای مجمع جوانان استان هرمزگان که کاندیدای این مجمع هستند را داریم.

گفتنی است، نشست سازمان مردم نهاد جوانان هرمزگان امروز با امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان از سلسله نشست های سه شنبه های با جوانان با موسسه پندار سرای مهر برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23533
  • منبع : روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان استان هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.