تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
6

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات: مدارس هرمزگان ماهانه ۳۰ گیگ اینترنت رایگان می گیرند

  • کد خبر : 22672
  • 08 آبان 1399 - 11:30
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات: مدارس هرمزگان ماهانه ۳۰ گیگ اینترنت رایگان می گیرند
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات هرمزگان گفت: ۲ هزار و ۲۴۳ مدرسه این اٌستان از ۳۰ بهمن سال گذشته تا کنون به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند که ماهانه ۳۰ گیگابایت ترافیک (اینترنت) رایگان دریافت می‌کنند.

به گزارش هرمزگان امروز ، احد قویدل روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن اشاره به اینکه اختصاص این ترافیک رایگان تا ۲ سال ادامه می‌یابد، اظهار داشت: اتصال مدرسه‌ها به شبکه ملی اطلاعات طرح ملی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده که از سال گذشته با دریافت اطلاعات از اداره کل آموزش و پرورش در استان آغاز شد.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات هرمزگان بیان داشت: با توجه به تأکید اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان بر اتصال سریع تر مدرسه‌های شرق این استان به شبکه ملی اطلاعات این مدرسه‌ها به‌خصوص در منطقه بشاگرد بیشتر مورد توجه قرار داشت.

به گفته وی، در حال حاضر نیز فهرستی از ۵۰ مدرسه برای ارتباط رسانی و ارتباط آن‌ها به شبکه ملی اطلاعات از سوی آموزش و پرورش هرمزگان اعلام شده که اپراتورها در ارتباط رسانی به آن‌ها هستند.

وی همچنین با اشاره به شرایط کرونایی در کشور و هرمزگان خاطرنشان کرد: دانش آموزان در مناطقی که مشکل ارتباطی دارند می‌توانند با حضور در این مدرسه‌ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از محتوای شبکه شاد استفاده کنند

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22672
  • منبع : روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.