تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
5

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان خبر داد: تجدید میثاق مردم هرمزگان با آرمان‌های شهدا در حسینیه «معراج»

  • کد خبر : 45485
  • 23 آذر 1402 - 15:19
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان خبر داد:
                                تجدید میثاق مردم هرمزگان با آرمان‌های شهدا در حسینیه «معراج»

هرمزگان امروز – مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان، با اشاره به استقبال پرشور مردم هرمزگان از پیکر مظهر شهدای گمنام، گفت: روزهای چهارنشبه و پنج‌شنبه با حضور پرشور مردم انقلابی هرمزگان در حسینیه «معراج»، مراسم نوحه‌خوانی برگزار و با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

سرهنگ رضا رکن‌الدینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به ورود پیکر مطهر شهدای گمنام به استان هرمزگان، اظهار کرد: پیکر مطهر پنج شهید گمنام با استقبال بی‌نظیر مردم و مسئولین هرمزگان وارد استان شدند و برنامه‌های معنوی و فرهنگی متعددی در سطح استان با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا برگزار خواهد شد.

وی با ذکر این نکته که تقویت روحیه ایثار و شهات از اهمت ویژه‌ای برخوردار است، عنوان کرد: با وجود ایثار و از خودگذشتگی در کشور می‌توان شاهد یک جامعه فاخر و متعالی بود که چنین جامعه‌ای زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان، با اشاره به حضور پیکر مطهر شهدای گمنام در حسینیه «معراج» بندرعباس، تصریح کرد: روزهای چهارنشبه و پنج‌شنبه با حضور پرشور مردم انقلابی هرمزگان، مراسم نوحه‌خوانی برگزار و با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

سرهنگ رکن‌الدینی، با اشاره به تشییع پیکر این شهیدان در روز ۲۶ آذرماه در بندرعباس، تشریح کرد: همزمان با شهادت فاطمه زهرا (س) در شهر بندرعباس ائین تشییع پیکر مطهر این شهدا از روبروی پارک دباغیان آغاز می‌شود و تا مسجد جامع بندرعباس ادامه خواهد داشت.

وی با ذکر این نکته که پس از تشییع پیکر شهدا در مرکز استان هرمزگان، به محل‌های خاک‌سپاری مشاعیت خواهند شد، گفت:‌ این شهیدان در روستای شمیل شهرستان حاجی‌آباد، فاریاب رودان، تیپ مردم پایه سپاه امام سجاد(ع) استان، شهرداری بندرعباس و در شهرک شهید سلیمانی شهرستان سیریک به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=45485

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.