تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان: هرمزگانی‌های جویای کار شغل مورد نظر خود را در این تارنما پیدا کنند

  • کد خبر : 37214
  • 14 تیر 1402 - 11:35
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:
                                هرمزگانی‌های جویای کار شغل مورد نظر خود را در این تارنما پیدا کنند

هرمزگان امروز – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: این سامانه در بستر فضای مجازی فرصتی را فراهم کرده تا خدمات کاریابی برای استفاده کنندگان افزایش یابد و سبب کاهش بروکراسی اداری و دسترسی بر خط اطلاعات حوزه بازار کار شود.

مجتبی معین وزیری صبح امروز (۱۴ تیرماه) در تشریح این خبر، اظهار کرد: سامانه جستجوی شغل با هدف کاهش هزینه‌های جست‌وجوی شغل و اتصال سریع کارجویان به کارفرمایان و همچنین رضایت‌مندی مخاطبان و ایجاد پویایی در بازار کار، امسال توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شد که بخش استانی این سامانه نیز در هرمزگان فعال است.

وی ادامه داد: این سامانه در بستر فضای مجازی فرصتی را فراهم کرده تا خدمات کاریابی برای استفاده کنندگان افزایش یابد و سبب کاهش بروکراسی اداری و دسترسی بر خط اطلاعات حوزه بازار کار شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد: با راه اندازی این سامانه، موسسات کاریابی فرصت های شغلی را بارگذاری کرده و کارفرمایان فرصت های شغلی مورد نیازشان را به ثبت می رسانند، کارجویان نیز می توانند به مرور رزومه‌ها و توانمندی‌های خود را در سامانه بارگذاری کنند، نظارت مستمر و مداوم بر فعالیت‌های کاریابی‌ها در کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این بستر انجام می‌شود.

معین وزیری یاد آور شد : سامانه جستجوی شغل به نشانی http://shoghl.mcls.gov.ir بر سایت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سایت این اداره کل قرار دارد و متقاضیان کار و کارفرمایان در صورت تمایل می توانند برای اطلاع از فرصت‌های شغلی موجود و تامین نیروی کار مورد نیاز به سامانه مراجعه و مراحل ثبت نام خود را دنبال کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=37214

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.