تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: رویداد “الف تا” بانک اطلاعاتی از تجارب معلمان و مدیران تحول خواه است

  • کد خبر : 34907
  • 04 خرداد 1402 - 14:32
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:
                                رویداد “الف تا” بانک اطلاعاتی از تجارب معلمان و مدیران تحول خواه است

هرمزگان امروز – مدیرکل آموزش و پرورش و دبیر قرارگاه اجرایی سند تحول بنیادین در استان هرمزگان گفت: رویداد الف تا ظرفیت مهم در حوزه تعلیم و تربیت و بانک اطلاعاتی از تجارب معلمان و مدیران تحول خواه است.

محمد قویدل صبح امروز (چهارم خردادماه) در تشریح این خبر، گفت: مشارکت در این رویداد که تا پنجم خرداد تمدیدشده، فرصت ارزشمندی است که در ارتقاء شاخص‌های آموزشی مؤثر است.

 وی افزود: فعالان حوزه تعلیم و تربیت، مدیران، معلمان و… می‌توانند ایده‌ها، تجارب، خاطرات، محصولات و رؤیت‌های تحول‌آفرین را در وب‌سایت رویداد بارگذاری کنند.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون بیش از یک هزار اثر از استان در این سامانه بارگذاری شده است، تأکید کرد: برای فرهنگیان این امکان فراهم است که آثار خود را در ۲ بخش گروهی و انفرادی ارائه کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۵ خردادماه در قالب‌های مختلف بسته تربیت و یادگیری، نرم‌افزار، تجربه نگاری، فرصت‌های خلق‌شده، لوح تصویری، بازی و یادگیری، اسباب‌بازی، شعر، سرود، تئاتر، پویانمایی، فایل صوتی، کتاب، محتوای چندرسانه‌ای و …. ارائه و در این رویداد بزرگ مشارکت کنند.

به گفته قویدل؛ روش‌های نوین تدریس، برنامه محوری در اداره مدرسه، مدیریت دانش و تجربه، مسئولیت‌پذیری، نظارت بر منابع مدرسه، متنوع سازی فرصت‌های آموزشی و تربیتی، پیوند برنامه‌ها با تجارب واقعی زندگی، متناسب‌سازی تجربیات آموزشی و پرورشی با شرایط رشد، یادگیری مشارکتی، فناوری‌های نوین، مشارکت معلمان در برنامه‌ریزی فعالیت‌های مدیریتی، ایفای نقش الگویی معلمان، شاداب سازی فضای مدرسه، ایمن‌سازی محیط و حمایت از خلاقیت و نوآوری، محورهای این رویداد ملی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=34907

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.