تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
6

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد مشارکت صنایع هرمزگان در ساخت ۳۳۰ کلاس درس

  • کد خبر : 42918
  • 30 مهر 1402 - 16:36
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد
                                مشارکت صنایع هرمزگان در ساخت ۳۳۰ کلاس درس

هرمزگان امروز – مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از مشارکت صنایع استان هرمزگان در احداث ۳۳۰ کلاس درس در قالب مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد.

محمد قویدل ظهر امروز (سی‌ام مهرماه) در همایش گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان بندرعباس، با اشاره به مشارکت صنایع استان هرمزگان در احداث ۳۳۰ کلاس درس، اظهار کرد: این تعداد کلاس درس در قالب ۳۰ مدرسه با جذب اعتباری افزون بر یک‌هزار میلیارد ریال از محل کمک و مساعدت صنایع و بنگاه‌های اقتصادی غرب استان احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با وجود صنایع و شرکت‌های بزرگ در هرمزگان وجود مدارس تخریبی و غیراستاندارد زیبنده دانش‌آموزان این استان نیست، بیان کرد: اگر نتوانیم اعتبارات بخش خصوصی و خیران را جذب کنیم و آن‌ها را پای کار بیاوریم، ممکن است اصلاح این وضع فضاهای آموزشی سالیان متمادی طول بکشد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، ضمن آرزوی آینده‌ای درخشان برای استان در جهت توسعه و افزایش فضاهای آموزشی گفت: خوشبختانه با درایت استاندار و توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش به عدالت آموزشی، استان هرمزگان در کسب رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور سراسری (۱۴۰۲)، ۱۰۰ درصد و در قبولی پزشکی نیز بالای ۶۰ درصد رشد داشته است.

قویدل ادامه داد: ۲۰۰ دانش آموز این استان در کنکور ۱۴۰۲ در رشته‌های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی قبول شدند که نسبت با سال گذشته حدود ۶۰ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=42918

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.