تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
0

فرمانده حوزه بسیج ناحیه ۲ بندرعباس: تریبون تخصصی مطالبه گری دانش آموزی در بندرعباس برپا شد

  • کد خبر : 43635
  • 15 آبان 1402 - 13:36
فرمانده حوزه بسیج ناحیه ۲ بندرعباس:
                                تریبون تخصصی مطالبه گری دانش آموزی در بندرعباس برپا شد

هرمزگان امروز – فرمانده حوزه شهید دژله ناحیه ۲ بندرعباس گفت: تریبون تخصصی مطالبه گری دانش آموزی با هدف بیان نظرها، دغدغه، پرسش‌ها و مطالبه های دانش آموزان در ناحیه ۲ بندرعباس برگزار شد.

سرگرد پاسدار مصطفی غلامی‌زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری تریبون تخصیی مطالبه‌گری دانش‌آموزان در بندرعباس، اظهار کرد: دانش آموزان در این برنامه مطالبه‌های خود در حوزه‌های مختلف را مطرح کردند که از مسایل روز عرصه بین‌الملل و فلسطین اشغالی تا مسایل حوزه تحصیل‌شان را شامل می‌شد.

وی عنوان کرد: از این بین می‌توان به زیر ساخت های حضور دانش‌آموزان در اجتماعات ضدصهیونیستی، عدالت آموزشی از نظر کیفیت تدریس، محیط و ابزارهای حرفه ای، میزهای غیر حرفه‌ای برای آموزش نقشه کشی تا کولرهای بی نفس تازه خریداری شده، بها ندادن برخی مدیران مخالف جریان انقلابی در کف مدرسه به تشکل های امین دانش‌آموزی و منصوب بودنشان به علت سیاست زدگی کهنه بدنه تعلیم و تربیت هرمزگان اشاره کرد.

فرمانده حوزه شهید دژله ناحیه ۲ بندرعباس با اشاره به لزوم حمایتشان از مدیران انقلابی و جهادی، خاطرنشان کرد: مع الاسف که زیر ساخت تماشای بدون دغدغه بازی های فوتبال که با تعطیلی کلاس های درس فراهم می‌شود اما برای حضور در اجتماعات ضد استکباری و ضد صهیونیستی دانش‌آموزان این زیرساخت‌ها فراهم نمی‌شود.

سرگرد علامی‌زاده اظهار کرد: افزون‌بر هفت سال از فرمایشات امام خامنه‌ای در تاریخ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ پیرو بها دادن به تشکل‌های امین دانش‌آموزی می‌گذرد و این برنامه تلاشی برای تحقق آن مطالبه است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=43635

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.