تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

فرمانده انتظامی شهرستان میناب: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی درتفرجگاه های شهرستان میناب

  • کد خبر : 45286
  • 20 آذر 1402 - 15:27
فرمانده انتظامی شهرستان میناب:
                                اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی درتفرجگاه های شهرستان میناب

هرمزگان امروز – فرمانده انتظامی شهرستان میناب از اجرای ارتقای امنیت اجتماعی در تفرجگاه های میناب خبر داد.

سرهنگ عباس قاسمی، امروز (بیستم آذرماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با هدف جلب رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها با به کارگیری از توان رزمی یگان‌های انتظامی شهرستان با افرادی که قصد هنجارشکنی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان داشته باشند برخورد قاطع قضایی خواهد شد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، برقراری نظم و امنیت اجتماعی پایدار در تفرجگاه‌ها و ایجاد آرامش خاطر شهروندان و خانواده‌ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب بیان کرد: با تدابیر اتخاذ شده و پیش بینی‌های لازم و در راستای افزایش احساس امنیت در بین آحاد مردم، اجرای این طرح با به کارگیری نیروی‌های پرتلاش یگان رزمی انتظامی با انسجام کامل و هدفمند اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: از همه شهروندان درخواست می‌گردد، ضمن اطلاع رسانی این موضوع نهایت همکاری را با فرزندان خودشان در مجموعه انتظامی داشته باشند.

سرهنگ قاسمی خاطر نشان کرد: از دیگر اهداف این طرح، مقابله با هنجارشکنان جامعه و برخورد با متخلفین است که خوشبختانه با تلاش نیروهای انتظامی، این موضوع به نحو مطلوب و شایسته در حال اجرا است.

فرمانده انتظامی میناب یادآورشد: افرادی که با موتورسیکلت و خودرو ایجاد مزاحمت داشته باشند، وسایل نقلیه آنها نیز توقیف می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح موجبات رضایتمندی و خشنودی شهروندان را به دنبال داشته است، متذکر شد: برقراری نظم و امنیت اجتماعی مطلوب در سطح جامعه مستلزم هم افزایی و همکاری آحاد مردم است و از این رو از شهروندان انتظار می‌رود ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، در صورت برخورد با افراد متخلف و قانون شکن، موضوع را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=45286

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.