تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
2

فرمانده انتظامی استان هرمزگان: در مجموعه فراجا از شهادت هراسی نداریم

  • کد خبر : 41255
  • 23 شهریور 1402 - 11:45
فرمانده انتظامی استان هرمزگان:
                                در مجموعه فراجا از شهادت هراسی نداریم

هرمزگان امروز – فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ما در مجموعه فراجا از شهادت هراسی نداریم و تا باشیم رزمنده‌ایم و خادم مردم و سرباز ولایت هستیم.

سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز (۲۳ شهریورماه) در خصوص شهادت مدافع امنیت ستوان‌یکم “علی اولاد حسین”، بیان کرد: مکتب ما مکتب سیدالشهداست، قیام انقلاب اسلامی ما برگرفته از قیام و نهضت عاشوراست.

وی با اشاره به سخنان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ما ملت امام حسینیم، ملت امام حسین(ع) پرورش یافته قیام عاشورا و مکتب سیدالشهدا است، و این مکتب با ایثار، از خودگذشتگی و شهادت عجین شده است.

سردار جاویدان با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون این چهارمین شهید استان و در مجموع ۱۵۳ شهید انتظامی استان هرمزگان است، تصریح کرد: امروز در نیروی انتظامی کشور باب شهادت باز است و هرچند روز یکبار شاهد هستیم که یکی از فرزندان غیور ملت، یکی از رزمندگان انتظامی و از سربازان ولایت ، در راستای دفاع از ارزش ها، دفاع از امنیت و آرامش مردم جان عزیز خودشان را فدا می کنند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: این هم عهد ماست روزی که استخدام شدیم با فدای جان خودمان با رهبرمان با ملتمان، پیمان بستیم و با شهدایمان هم هرچند یکبار این پیمان را تجدید می کنیم که ما حاضریم جان و سلامتیمان را فدای امنیت و آرامش مردم و دفاع از کیان اسلامی کنیم و امروز هم نوبت این شهید عزیز و گرانقدر بود.

سردار جاویدان ادامه داد: شهید ستوان‌یکم”علی اولاد حسین” از نیروی انتظامی شهرستان سیریک بود که در راستای مقابله و مبارزه با سوداگران حوزه اقتصادی و در یک درگیری با قاچاقچیان به فیض شهادت نائل آمد و روز گذشته پیکر پاک این شهید عالی قدر با تشریفات به زادگاهش در استان فارس شهرستان فسا بدرقه شد و امروز همزمان با سالروز شهادت پیامبرمکرم اسلام(ص) و علی بن موسی الرضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) در آن شهرستان و زادگاهش تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی استان در پایان با بیان اینکه بنده به نوبه خود به همرزمانم و به هم استانی‌های عزیز در استان هرمزگان و شهروندان فهیم استان فارس تسلیت می‌گویم، خاطرنشان کرد: ما از شهادت هراسی نداریم و تا باشیم رزمنده ایم و خادم مردم و سرباز ولایتیم حتی اگر در جایی ضرورت باشد مثل چنین حوادثی جانمان هم فدا می کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=41255

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.