تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
5

“علی زندوکیلی” در بندرعباس به روی صحنه رفت

  • کد خبر : 99
  • 27 تیر 1395 - 9:46
“علی زندوکیلی” در بندرعباس به روی صحنه رفت

اجرای قطعه به سوی تو، شهزاده رویا و تار و رباب با استقبال شگفت انگیز حضار رو به رو شد به گونه ای که زندوکیلی در سخنانش گفت: همواره گفته بودند مردم بندرعباس موسیقی دوست هستند اما نمی دانستم چنین انرژی و فهم و درکی در موسیقی داشته باشند.

به گزارش هرمزگان تودی “علی زندوکیلی” برای نخستین بار در میان استقبال علاقه مندان به روی صحنه رفت.به نقل از ایسنا استقبال گرم قشر جوان از موسیقی ایرانی شب خاطره انگیزی را در بندرعباس رقم زد. موسیقی که با اشعار کلاسیک و آواز ایرانی بعید به نظر می‌رسید در حضور موسیقی‌های وارداتی الکتریکی بتواند اینچنین با آن ردهٔ سنی ارتباط بر قرار کند. این را وقتی متوجه می‌شوی که بیست و پنجم تیرماه در ترافیک ورودی تالار آوینی گیر می‌کنید تا به کنسرت “علی زند وکیلی” برسید.

“علی زندوکیلی” خواننده مطرح کشورمان شب گذشته(۲۵ تیرماه) در دو سانس مهمان علاقه مندانش در تالار آوینی بندرعباس بود.

در این کنسرت زندوکیلی قطعات فقط دعاکن، به سوی تو، فریاد، لالایی، بهار شیراز، شهزاده رویا، رفته، زندگی کن، سیاه مو، تار و رباب و عطر خاطره را به اجرا درآورد.

وی در میان استقبال علاقه مندان از قطعه لالایی، اظهار کرد: پیش بینی من درباره کارهایی که انجام می‌دهم و آثاری که منتشر می‌کنم همیشه مثبت است. با اتفاقاتی که امشب افتاد من بیشتر نسبت به نوع تصورم از مخاطب موسیقی این نسل مطمئن‌تر شدم. استقبالی که از آخرین قطعه من «لالایی» صورت گرفت واقعا برای من جالب بود. برای اثری که من با تمام وجود دوستش داشته و دارم و با آن زندگی کرده‌ام.

اجرای قطعه به سوی تو، شهزاده رویا و تار و رباب با استقبال شگفت انگیز حضار رو به رو شد به گونه ای که زندوکیلی در سخنانش گفت: همواره گفته بودند مردم بندرعباس موسیقی دوست هستند اما نمی دانستم چنین انرژی و فهم و درکی در موسیقی داشته باشند.

در حالی تمامی بلیط های این کنسرت به فروش رفته بود که در سال ۹۵ اکثر کنسرت های برگزار شده در بندرعباس با استقبال چندانی از سوی علاقه مندان رو به رو نبوده است.

در این کنسرت سینا علم (کمانچه)،سهراب علم (تار) ، رامتین اتابکی (گیتار باس) ، امید غفاریان (پیانو) ، شایان ریاحی،افشین بابایی (سازهای کوبه ای) گروه نوازندگان این خواننده را تشکیل دادند.

از حواشی این کنسرت می توان به اهدا تابلویی از آثار صنایع دستی استان هرمزگان به علی زندوکیلی(خواننده استان فارسی) از سوی شرکت فرهنگی هنری ایده پردازان ستایش و انجمن موسیقی هرمزگان اشاره کرد.

رئیس انجمن موسیقی پس از این اقدام فرهنگی، تصریح کرد: خواستیم نشان دهیم مردم هرمزگان و فارس پیوند دیرینه ای با یکدیگر دارند و این رابطه فرهنگی مربوط به دیروز و امروز نیست.

کیانوش جهانبخش افزود: رضا صادقی در هفته گذشته در شیراز کنسرتی اجرا درآورد که علی رغم جوسازی های برخی افراد، استقبال گرم و پرشوری از این خواننده هرمزگانی بوجود آمد و حالا شاهد هستیم از علی زندوکیلی هم در بندرعباس استقبال بسیاری گرمی شد.

وی در پایان پیشنهاد کرد برای تقویت روابط فرهنگی دو استان فارس و هرمزگان، علی زندوکیلی و رضا صادقی قطعه مشترکی را به اجرا درآورند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=99

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.