تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
7
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان :

صداقت و تلاش درکار رمز موفقیت هر مجموعه است

  • کد خبر : 24274
  • 04 دی 1399 - 10:48
صداقت و تلاش درکار رمز موفقیت هر مجموعه است
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان گفت : صداقت و تلاش در کار، رمز موفقیت هر مجموعه است.

به گزارش هرمزگان امروز ؛ محمودرضا امیاری در جلسه شورای اداری اظهار داشت : برای توسعه و رشد ورزش استان باید برنامه ریزی های هدف دار داشته باشیم زیرا توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و ورزش بانوان در شهرستان ها ،بخش ها و روستا های استان باعث ایجادشور ونشاط اجتماعی درجامعه می شود.

وی خطاب به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان بیان کرد: برای تحقق رشد شاخص مهم بیمه ورزشی در حد انتظار و متناسب با ظرفیت شهرستان در سه ماه باقی مانده سال جاری ادارات ورزش و جوانان می بایست،در این زمینه تلاش بیشتری را داشته باشند.

متولی ورزش و جوانان استان اظهارکرد: صداقت رمز موفقیت هر مجموعه است و ما به عنوان یک خانواده با رمز همدلی و همراهی برای موفقیت ورزشکاران و قهرمانان، حل مشکلات جوانان و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی گام برخواهیم داشت و بر این اساس ضمن تببین اهداف برنامه ریزی شده در کلیه حوزه هامی بایست نظارت بر مجموعه های ورزشی را بیشتر کنیم زیرا نقش اصلی در هر شهرستان برعهده روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها است.

وی در خطاب به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان بیان داشت:همه روسای ادارات شهرستان ها موظف هستند از تمامی مجموعه های ورزشی، باشگاههای شهرستان خود به طور مستمر بازدیدو نظارت و گزارشات برنامه هایی که در شهرستان اجرا می گردد را به موقع به اداره کل ارسال نمایید.

امیاری خاطر نشان کرد: برای ایجاد نشاط و سلامتی دربین کارمندان،ورزش کارکنان را در شهرستان ها راهم فعال نمایید واز ظرفیت خیرین برای گسترش و همگانی شدن ورزش استفاده نمائید.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اظهارکرد:با هدف نظارت دقیق بر نگهداری، تعمیر و تجهیز سالن ها و اماکن ورزشی و همچنین ارائه خدمات شایسته به جامعه ورزشی و هم استانی ها، طرح واگذاری اماکن ورزشی ماده ۸۸ می بایست در دستور کار شهرستانهای استان قرار گیرد.*

امیاری بر نگهداری از اموال بیت المال تاکید کرد و خاطرنشان کرد: اماکن ورزشی در دست مستاجر امانت است و همکاران ما در کمیسیون ماده ۸۸ وظیفه دارند بر کیفیت نگهداری آن مکان نظارت کافی داشته باشند .

گفتنی است :درادامه مسئولین ستادی و روسای شهرستان های پارسیان ، بندرخمیر، جاسک نظرات و پیشنهادات و عملکرد خود را در حوزه ورزش وجوانان استان بیان وبرنامه های پیش بینی شده خود را در سه ماهه پایانی سال خودرا به حاضرین اعلام نمودند.

لازم بذکراست،جلسه شورای اداری ورزش و جوانان هرمزگان به ریاست امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان و باحضورخانم شیبانی خادمی،عامری معاونین اداره کل ، روسای ادارات پارسیان ، بندرخمیر و جاسک و مسئولین ستادی در محل سالن جلسات اداره کل ورزش وجوانان برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24274
  • منبع : روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان استان هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.