تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
2

شهید زارعی مهندسی فنی و نخبه ندسا بود

  • کد خبر : 51486
  • 13 اسفند 1402 - 12:28
شهید زارعی مهندسی فنی و نخبه ندسا بود

هرمزگان امروز – فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، با ذکر این نکته که شهید زارعی مهندسی فنی و نخبه ندسا بود، گفت: علی رغم اینکه نام «رضا زارعی» در لیست ذخیره اعزام به سوریه قرار داشت اما خدا او را طلبید و او به معنای واقعی رستگار شد.

سردار عباس غلامشاهی امروز (سیزدهم اسفندماه)، در مراسم تشییع پیکر شهید رضا زارعی سومین شهید مدافع حرم هرمزگان که در مأموریت مستشاری و در جریان حمله دشمن صهیونیستی به بندر بانیاس سوریه به فیض شهادت رسید، با اشاره به استقبال گسترده مردمی، اظهار کرد: صحنه‌های ثبت شده امروز در استان هرمزگان نشان داد که مردم ولایت مدار همیشه در کنار شهدا و خط نورانی ولایت قرار دارند.

شهید زارعی در امور فنی نیز به اهل بیت (ع) متوسل می‌شد و راه خویش را می‌یافت

وی شهید زارعی را از رویش های نسل سلیمانی‌ها دانست که مهندسی فنی و نخبه منطقه و نیروی دریایی سپاه بود و افزود: این شهید بزرگوار در حوزه فنی هر جا سختی پیش می‌آمد متوسل به اهل بیت علیهاالسلام می شد و راه خویش را می‌یافت و به پیش می‌رفت.

شهید زارعی در لیست ذخیره قرار داشت/ حضرت زهرا (س) او را طلبید

سردار غلامشاهی تقویت روحیه ایمان و معنویت در میان نیروهای مسلح کشورمان را موجب پرورش هزاران جوان برومند همچون شهید بزرگوار رضا زارعی دانست و خاطرنشان کرد:‌ او علی رغم همه محدودیت ها، دعوت شده حضرت زینب سلام الله بود و در حالی که در لیست ذخیره قرار داشت اما خدا او را طلبید و او به معنای واقعی رستگار شد.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه افزود: ما با فرهنگ عاشورا انس و عجین هستیم و خدای متعال این راه را برای ما برگزیده و ما به آن افتخار می کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=51486

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.