تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

آخرین اخبار

ترویج فرهنگ سلامت یک وظیفه همگانیست محکومیت قاچاقچی سیگار در بندر لنگه برگزاری نشست علمی “خلیج فارس هویت ملی و تاریخی” در کیش برگزاری میز خدمت اداره محیط زیست شهر ستان بندرعباس در هفته زمین پاک شرکت ۴۰ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان در کارگاه‌های تخصصی نمایش و قصه‌گویی هرمزگانی ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند نبی اله رشنو مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، شهرام الهیاری رئیس گروه پیشگیری؛ پیشبینی و هشدار دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، مهدی تیموری آشتیانی کارشناس پیشگیری؛ پیشبینی و هشدار دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی به همراه اسد پور مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، روح‌الله رمضان‌پور رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان از قرنطینه حفظ نباتات در اسکله باهنر و بندر شهید رجایی بازدید کردند. جشن خانوادگی روز ملی خلیج فارس در جزیره کیش

5

شماره ۱۳ ماهنامه ی تجارت جنوب شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ منتشر شد

  • کد خبر : 755
  • 06 شهریور 1395 - 9:00
شماره ۱۳ ماهنامه ی تجارت جنوب شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ منتشر شد

به همراه صفحه ی اول این ماهنامه

به گزارش هرمزگان تودی سیزدهمین شماره ی ماهنامه ی تمام رنگی تجارت جنوب به مدیرمسئولی فاطمه رکن الدینی در ۴۴ صفحه تمام رنگی گلاسه در دو بخش اقتصادی و اجتماعی  به دلیل مشکل فنی چاپخانه طرف قرارداد با چند روز تاخیر از امروز شنبه ۶ شهریور بر روی دکه های استان های بوشهر، خوزستان، فارس، کرمان وهرمزگان قرار دارد.در این شماره از تجارت جنوب یادداشت مدیر مسئول را با تیتر لطفا به نیابت از  همه رسانه ها سخن نگویید خواهید خواند.همچنین در این شماره رییس شورای تحریریه ، گریزی به وضعیت مطبوعات هرمزگان زده و درخصوص تشکل صنفی این مجموعه تیتر زده است: این خانه سیاه است!

دبیر صفحات این ماه نامه نیز در یادداشتی در خصوص مطبوعات آورده است: توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!.مهمترین بخش اقتصادی تجارت جنوب پرونده غنی میزگرد تخصصی این مجله عنوان کرد که با ابتکاری جدید به بررسی و راهکار چالشهای گردشگری استان با حضور نماینده مجلس و مدیران این حوزه و بانکها پرداخته است.مهدی دهدار رک و پوست کنده از زوایای مختلف دیدگاه ها را شکار کرده است.

در شماره ۱۳ تجارت جنوب عباس رفیعی روزنامه نگار باسابق استان گزارشی از وضعیت حمل و نقل و پایانه های استان ارایه داده است.بازدید رییس مجمع نمایندگان استان از تجارت جنوب و بیان دیدگاه هایش در خصوص مسایل اقتصادی استان از مطالب جذاب این شماره است.

درد و دل و مشکلات نظام توزیع را از زبان عبدالحمید حزنی رییس انجمن شرکتهای صنعت پخش استان را نیز میتوانید در این شماره از تجارت جنوب بخوانیم.یادداشتی تحلیلی تحت عنوان سرعت کند بنادر ایران برای رسیدن به خط توسعه،تلنگری به سیاستگذاران در این حوزه است که پیشنها می کنیم حتما این یادداشت را بخوانید.

شهردار پارسیان طی گفتگوی اختصاصی با این ماهنامه خواستار تسریع در راه اندازی جایگاه گاز استان شده و ازعلل تاخیر دوساله این مهم پرده برداری می کند.خبر افتتاح ۶۸۶پروژه در هفته دولت به نقل از استاندار هرمزگان نیز مشروح در این شماره به جزییات آن پرداخته شده است.

در این شماره گزارشی از رفتار شهرداری برای کاهش مصرف آب شرب در فضای سبز بندرعباس زینت بخش این شماره شده است.نایب رییس کمیسیون عالی واردات اتاق ایران نیز در گفتگویی اختصاصی با تجارت جنوب ضمن انتقاد از بخش خصوصی و موازی کاری دولتی ها به موضوع و چالش عملکرد بومی و غیر بومی پرداخته که صراحت وی توام با ارایه راهکار میتواند راهگشای مسوولان باشد.

در دیگر بخش های این ماهنامه مروری بر اخبار منتشرشده در نشریات و خبرگزاری های محلی هرمزگان و چند مقاله تحت عنوان درآمدهای پایدار و سرمایه گزاری در شهربندرعباس به قلم لیاقت سالاری ؛نگاهی به مفهوم تک پنجره تجارت و روندهای تطور آن به قلم مهدی رستگاری و دلایل موفقیت مالزی در صنعت گردشگری چیست؟ که به قلم بهزادالصفی منتشر شده است.

در بخش اجتماعی این ماهنامه ی تمام رنگی گفتگویی صریح با دکترمشیری که فقط بندرکنگ در هرمزگان را شهر می داند و دکتر عمید از روءسای سابق و جدید نظام مهندسی ساختمان در خصوص شهر بندرعباس رانیز حتما بخوانید.

در بخش های پایانی سیزدهمین شماره ی تجارت جنوب گفتگوی عباس رفیعی با اولین خبرنگار ورزشی هرمزگان اهل کهتک  که گذرش دوباره به هرمزگان افتاده را خواهید خواند و صفحه خواندنی حرف مردم و بیان مشکلاتشان و ده ها مطلب خواندنی دیگر را در بخش اجتماعی تجارت جنوب میتوانید بخوانید.

تجارت جنوب را از امروز می توانید از گیشه ها به قیمت ۵ هزار تومان و با اشتراک یکساله  به قیمت نیم بهاء از دفتر فروش دریافت فرمایید.

شماره 13 ماهنامه ی تجارت جنوب شنبه 6 شهریور 1395 منتشر شد

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.