تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024
5

شماره ۲۰ نشریه ی آوای فروغ امروز یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ منتشر شد

  • کد خبر : 1276
  • 28 شهریور 1395 - 12:05
شماره ۲۰ نشریه ی آوای فروغ امروز یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ منتشر شد

به همراه صفحه ی اول این نشریه

به گزارش هرمزگان تودی بیستمین شماره ی نشریه ی آوای فروغ به سردبیری پیمان سپنتا امروز یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ منتشر شد.این شماره از نشریه که به صورت اولین بار به این سبک کار شده است هیچ تیتر اولی ندارد.در این شماره نیز با کمال تعجب هیچ خبری از نهادهای دولتی منتشر نشده است و تمامی مطالب این نشریه ی ۴ صفحه ای که به صورت گلاسه و تمام رنگی منتشر شده است از بخش خصوصی است.

ستون های جالبی در این نشریه وجود دارد که میتوان از جمله این ستون ها را مقتول بعدی کیست عنوان کرد که در این شماره از نشریه در خصوص مشکلات حضور حیوانات اهلی مانند شتر در جاده ها پرداخته شده است.

در این شماره از آوای فروغ که پیشتر به نام ندای غرب هرمزگان منتشر می شد و به تازگی مجوز تغییر نام این نشریه توسط هیات نظارت بر مطبوعات صادر شده است مصاحبه ای با مدیریت پیتزا گوین ترتیب داده شده که از رازهای موفقیت خود در این زمینه پرده برداری کرده است.

در ستون در شهر این نشریه نیز در خصوص وضعیت فلافل فروشان بندرعباس نیز مطالب جالبی وجود دارد.تاریخ و ساعت برگزاری برنامه های هنری استان هرمزگان نیز از جمله دیگر ستون های این نشریه است.

در ستون چه واحدهای صنفی در بندرعباس افتتاح شدند نیز ، از آخرین واحدهای صنفی که در بندرعباس افتتاح شدند اطلاع رسانی شده است.عکس وسط این نشریه نیز بسیار متفاوت است که این نشریه در قالب دو عکس وضعیت پل های هوایی در بندرعباس را نشان داده و پیشنهاد سردبیر این هفته نامه نیز در قالب همان عکس طراحی شده قابل مشاهده است.

هرمزگان تودی پیشنهاد میکند حتما این نشریه که تنها نشریه ی بخش خصوصی در هرمزگان است را مطالعه و خریداری نمایید.

 

شماره 20 نشریه ی آوای فروغ امروز یکشنبه 28 شهریور 1395 منتشر شد

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=1276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.