تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
3

سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان

  • کد خبر : 10151
  • 15 مهر 1398 - 9:36
سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان

دیدارحجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه با با خانواده شهدا، روحانیون و نخبگان استان هرمزگان در روز پنج شنبه ۱۱ مهرماه سال جاری برگزار شد

به گزارش هرمزگان امروز: حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی ظهر پنجشنبه در دیدار با خانواده شهدا، روحانیون و نخبگان استان هرمزگان اظهار داشت: دغدغه‌های بیان شده توسط نخبگان و نمایندگان استان هرمزگان بسیار درست بود و باید به آن‌ها توجه شود. استفاده از ظرفیت‌های انسانی در استان هرمزگان باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: ۱۴۰۰ کیلومتر مرز آبی ایجاب می‌کند که اقتصاد دریا محور فعال باشد و دیگر دغدغه اشتغال در آن منطقه وجود نداشته باشد.

حجت‌الاسلام‌ رئیسی ابراز داشت: دغدغه جدی قوه قضاییه مبارزه با قاچاق سازمان یافته است که تهدیدی جدی برای تولید داخلی و موضوع رونق تولید محسوب می‌شود نه یک کولبر مرز نشینی که برای امرار معاش فعالیت می‌کند.

وی گفت: امروز اولین دیدار از بندر شهید رجایی صورت گرفت و جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا نیز برگزار شد.

رئیس قوه قضاییه با ذکر این نکته که از سپاه پاسداران صمیمانه بابت مبارزه با قاچاق تشکر می‌کنم، تشریح کرد: صیادان محلی می‌دانند که کی و کجا صید کنند و به هیچ عنوان تهدیدی برای منابع دریایی محسوب نمی‌شوند.

حجت‌الاسلام رئیسی مطرح کرد: ظرفیت‌های استان هرمزگان باید برای شکوفایی استعدادهای جوانان مورد استفاده قرار گیرد. اشخاص زیادی در ایران وجود دارند که با در اختیار قرار دادن فرصتی در اختیارشان باعث سربلندی ایران و اسلام شده‌اند.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: پارتی بازی و رانت باعث از بین رفتن عدالت استخدامی خواهد شد و در گام دوم انقلاب با هر گونه بی عدالتی مبارزه خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌ رئیسی ابراز داشت: فقر، بیکاری و تبعیض محصول ارتباط ناسالم بشر است. بندرعباس تبعیدگاه نیست و آن دیدگاه گذشته منسوخ شده است. هرمزگان جزو بلادی است که باید به آن افتخار کرد.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه ارتکاب جرم چه کم و چه زیاد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت، تشریح کرد: احداث ساختمان در ساحل از جمله مواردی است که قابل پیگیری است.

حجت‌الاسلام رئیسی مطرح کرد: استاندار هرمزگان از نیروهای ارزش انقلاب محسوب می‌شود و در شرایط خاص و حساس همواره خود را نشان داده است.

وی عنوان کرد: وظیفه عموم و دولتمردان صیانت از حقوق عامه است و ما تیز حفظ آنرا وظیفه خود می‌دانیم.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: حفظ محیط زیست وظیفه تمام مردم است و با تمام مصادیق تخلف در این زمینه برخورد خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌ رئیسی با بیان اینکه خانواده شهدا ارزش‌های انقلاب محسوب می‌شوند، ابراز داشت: هر کس انتصابی به شهید داشته باشد مورد احترام است. نباید اجازه داده شود تا نام شهیدان کمرنگ شود چراکه در این صورت لطف الهی کم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.