تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
3

حضور بنیاد نخبگان استان در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری

  • کد خبر : 12513
  • 19 آذر 1398 - 9:52
حضور بنیاد نخبگان استان در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری

برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط مشمولین تحت حمایت بنیاد با محوریت صنعت گردشگری و اکوتوریسم همزمان با هفته پژوهش و فناوری در استان

به گزارش هرمزگان امروز؛ همچون سال‌های گذشته در نمایشگاه هفته پژوهش،که از ۱۶ تا ۲۱ آذرماه در حال برگزاری است، شرکت نمود. در این راستا، غرفه ای از سوی این بنیاد در نمایشگاه مذکور راه اندازی گردید وکارشناسان بنیاد به معرفی بنیاد ملی نخبگان و تشریح اهداف، برنامه ها و مقررات آن به بازدیدکنندگان پرداختند.

همچنین در طول برگزاری نمایشگاه تعدادی از شماره‌های مجله‌های سرآمد و دانش‌بنیان در اختیار علاقمندان قرار گرفت. لازم به توضیح است همزمان با این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی توسط مشمولین تحت حمایت بنیاد با محوریت صنعت گردشگری و اکوتوریسم برای بازدید کنندگان برگزار می‌گردد.

گفتنی است این نمایشگاه از روز شنبه ۱۶آذرماه آغاز به کار کرد و تا روز چهارشنبه به صورت صبح از ساعت ۸ ونیم تا ۱۳ و عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید عموم فعال است و مردم می توانند از این نمایشگاه استقبال کنند و در روز پنج شنبه نیز در محل دانشگاه علوم پزشکی از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، صنعت و دستگاه های اجرایی تجلیل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.