تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
4

سرپرست جدید جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان: به دنبال تعامل با دانشگاه‌های هرمزگان هستم/به عدالت آموزشی در سراسر استان معتقدم

  • کد خبر : 36957
  • 11 تیر 1402 - 14:08
سرپرست جدید جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان:
                                به دنبال تعامل با دانشگاه‌های هرمزگان هستم/به عدالت آموزشی در سراسر استان معتقدم

هرمزگان امروز – سرپرست جدید جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان گفت: با توجه به عدالت آموزشی باید نگاه جهاد دانشگاهی هرمزگان به تمامی شهرستان ها باشد و از دید صرف مرکز استان خارج شود.

احمد زاهری صبح امروز (۱۱ تیرماه) در جلسه شورای مدیران جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان، اظهار کرد: از اینکه فرصت پیدا کردم در مجموعه جهاد دانشگاهی هرمزگان به عنوان خدمتگزار ورود کنم از اعتماد استاندار هرمزگان و رئیس جهاد دانشگاهی کشور نیز سپاسگزارم.

وی بیان کرد: با توجه به تجربه و سابقه حضورم در شهرستان های بندرعباس، بندرخمیر، میناب و کیش و همچنین حضور در مسئولیت های ستادی استان و بسیج اساتید، به طور حتم نیز در کنار کار گروهی و با برنامه ریزی اصولی می توانیم جهاد دانشگاهی هرمزگان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

زاهری با اشاره به اینکه برنامه اصلی ام تعامل با دانشگاه هاست، اظهار کرد: از زمان صدور حکمم نیاز تمامی روسای دانشگاه ها نیز به بنده ابراز لطف داشته و آمادگی خود را برای همکاری با مجموعه جهاد دانشگاهی هرمزگان اعلام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه باید نقش خود را در برنامه هفتم توسعه کشور مشخص کنیم و با برگزاری نشست های مختلف در مسیر تحقق آن اهداف گام برداریم، خاطرنشان کرد: در خصوص مسائل استان نیز باید جهاد دانشگاهی هرمزگان ورود جدی داشته و بتواند نشان دهد که توانایی حل مشکلات را با وجود کارشناسان تخصصی بر پایه دانش علمی دارد.

سرپرست جدید جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان با اشاره به اینکه با توجه به عدالت آموزشی باید نگاه جهاد دانشگاهی هرمزگان به تمامی شهرستان ها باشد و از دید صرف مرکز استان خارج شود، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی هرمزگان برای ورود به تمامی شهرستان های هرمزگان آمادگی کامل دارد و هر فرمانداری که از این موضوع استقبال کند نیز آمادگی تأسیس شعبه جهاد دانشگاهی در آن شهرستان وجود دارد.

وی با تأکید بر اقتصاد دریا محور و اهمیت آن برای توسعه هرمزگان، خاطرنشان کرد: به دنبال تعامل با تمامی بنگاه های اقتصادی هستیم و به طور حتم پنجره جدیدی از تعامل با صنایع استان باز خواهیم کرد.

زاهری با اشاره به اینکه در بحث خبرگزاری ها به طور حتم دفتر نمایندگی در شهرستان ها را فعال خواهیم کرد، ادامه داد: باید خبرگزاری ایسنا در استان هرمزگان مرجع نخست باشد و در پوشش فعالیت های دستگاه های اجرایی استان و فرمانداری ها بیش از پیش کوشا باشد و خدمات دولت به مردم به خوبی منعکس شود.

وی در پایان گفت: بنده به طور حتم قدردان هر کسی که آجری را بر روی آجری برای موفقیت و پیشرفت جهاد دانشگاهی هرمزگان گذاشته، خواهم بود و به طور حتم از توانمندی های دکتر دل‌پسند بهره خواهیم برد.

هرمزگان نیاز به توجه ملی دارد/توسعه هرمزگان به سود کشور است

رئیس سابق جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان گفت: در جهاد دانشگاهی هرمزگان میزبان نخبگان دانشگاهی بوده و افتخار می کنیم در مجموعه ای هستیم که همواره میزبان فرهیختگان ارزشمندی بوده و هستیم.

به دنبال تعامل با دانشگاه‌های هرمزگان هستم/به عدالت آموزشی در سراسر استان معتقدم

محمد دل‌پسند نیز در این جلسه، اظهار کرد: امیدوارم در دوران ریاستم توانسته باشم در کنار همکاران جهادگرم، اقدامات ارزشمندی از خودم برجای بگذارم.

وی با بیان اینکه از ابراز لطف تمامی مسئولان و همکارانم در این مدت قریب سه سال خدمتم در مسند ریاستم سپاسگزارم، خاطرنشان کرد: امیدوارم دکتر زاهری بتواند در این مسیر پله های پیشرفت را در کنار کمک سایر همکاران جهاد دانشگاهی طی کند.

دل‌پسند با اشاره به اینکه خوشحالم در پایان دوران مدیریتم این اعتماد و اطیمنان داده شد تا کارهایی که با برنامه ریزی قبلی شروع کرده بود را بتوانم یا به پایان برسانم یا در مسیر پیشرفت برجای بگذارم، اضافه کرد: سعی کردم همگی با هم و کنار هم مسئولیت واگذار شده را با کار تیمی و گروهی به سرانجام برسانیم، گرچه هنوز می توان کارهای بزرگتری انجام داد و به ثمر نشاند.

وی با بیان اینکه از یکسال و نیم منتظر این جابجایی بودم و این تغییرات امری طبیعی و مبارک است، عنوان کرد: رسوب مدیریت موجب فرسایش می شود و تغییر دولت ها و روسا نیز به خودی خود امری عادی است تا دولت ها بتوانند توسط کارگزارانشان سیاست ها و گفتمان خود را پیاده کنند.

رئیس سابق جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان با اشاره به اینکه باید مدیری هماهنگ با ستاد، مسئولیت را برعهده بگیرد، ادامه داد: در جهاد دانشگاهی هرمزگان میزبان نخبگان دانشگاهی بوده و افتخار می کنیم در مجموعه ای هستیم که همواره میزبان فرهیختگان ارزشمندی بوده و هستیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد جهاد دانشکاهی، درامد-هزینه ای بوده و اگر نگاه مدیریت هزینه ای باشد، مجموعه دچار مشکل می شود، تصریح کرد: باید به هرمزگان نگاهی ملی شود و به نیروهای ستادی نیز توجه ویژه ای شود زیرا هرمزگان از استان‌های مهم و با پتانسیل است که با اندکی توجه می‌تواند نقش مهمی در توسعه کشور داشته باشد.

دل‌پسند در پایان گفت: در زمینه جذب نیروهای هیئت علمی، تشکیل و حفظ گروه های پژوهشی و تخصیص منابع ملی نیز جهاد دانشگاهی هرمزگان نیاز به توجه بیشتری از سوی دفتر مرکزی دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=36957

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.