تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5

رئیس هیئت کاراته استان هرمزگان انتخاب شد

  • کد خبر : 22667
  • 08 آبان 1399 - 10:57
رئیس هیئت کاراته استان هرمزگان انتخاب شد
علی اصغر محمودی باکسب 12رای از15 رای به مدت چهار سال سکاندار هیأت کاراته استان هرمزگان شد.

به گزارش هرمزگان امروز ، مجمع انتخاب رئیس هیأت کاراته استان هرمزگان با حضور مومنی دبیرفدراسیون کاراته، امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، خادمی معاون اداره کل ورزش و جوانان ، نماینده ورزشکاران، باشگاه‌ها، مربیان، داوران، شهرستان‌ها و دیگر اعضا در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد .
محمودرضا امیاری مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان در این مجمع اظهارداشت: استان هرمزگان دارای قابلیت ها و ظرفیت ها و استعدادهای بسیار خوبی در رشته کاراته است و بهره گیری از ظرفیت‌های این استان برای توسعه ورزش ضروری است .
وی بیان داشت: رئیس هیئت جدید ازهمه ظرفیت ها ،نیروها ،صاحب نظران و … برای پیشبرد اهداف و برنامه های هیئت کاراته استان استفاده نماید.
متولی ورزش و جوانان استان همچنین در این جلسه از رئیس هیات کاراته استان خواست با تشکیل تیم قوی ، برنامه ریزی منسجم و وحدت کاری اعضای مجمع بتوانند گامهای اثرگذاری رابرای توسعه این رشته ورزشی در استان بردارند و برنامه و چشم انداز خوبی برای کاراته داشته باشند.
امیاری خاطرنشان کرد: هیئت های ورزشی برای پیشبرد اهداف باید با فدراسیون تعامل خوبی برقرار نمایند و اداره کل ورزش وجوانان در حد توان حامی برنامه های هیئت می باشد.
وحید مومنی دبیر فدراسیون کاراته دراین مجمع اظهارداشت: استان هرمزگان دارای پتانسیل و ظرفیت های خوبی در رشته کاراته می باشد که و امیدواریم رئیس جدید هیئت با انتخاب اعضای قوی راه توسعه کاراته را ادامه دهد تا شاهد رشد روزافزون این هیئت ورزشی در سطح استان و کشور باشیم.
وی افزود:۱۴تیم بانوان استان هرمزگان در مسابقات لیگ کشوری حضور دارند که نشاندهنده وجود پتانسیل خوب بانوان ورزشکار در استان هرمزگان است.
مومنی تصریح کرد: رئیس هیئت کاراته از اساتید برجسته و کارآمد در پیشبرداهداف هیئت استفاده نمایند.
درادامه مجمع کاندیداها برنامه های ۴ساله خودرابه حاضرین ارائه نمودند.
دبیرفدراسیون کاراته بیان داشت: استان هرمزگان می تواند یکی از قطب های کاراته کشور باشد.
مومنی همچنین تصریح نمود: با وجود ویروس کرونا و شرایط کنونی کشور ،بیشتر فعالیت ها به سمت و سوی فعالیت های مجازی سوق پیدا کرده است وباید از این فرصت بدست آمده جهت ارتقاءسطح دانش مربیان و داوران استفاده نماییم.
دبیر فدراسیون کاراته گفت: جزیره کیش و قشم می تواند ظرفیت مالی خوبی برای حمایت از هیئت های ورزش استان هرمزگان باشند .
وی بیان داشت: امیدواریم با مساعد شدن وضعیت و بعد از ویروس کرونا شاهد برگزاری مسابقات بین المللی در هرمزگان باشیم که این مسابقات می تواند باعث پیشرفت کاراته در این استان باشد.

گفتنی است:نصرالله امینی،مرتضی حسین پور، احسان الله صاحب، فراز فتحی نژاد، امیرپرویزکلاهی،علی اصغر محمودی ۶ کاندیدای ثبت نام شده این مجمع بودند که از بین آن‌ها احسان الله صاحب و فرازفتحی نژاد در مجمع غایب بودند.
درپایان از خدمات و زحمات ۴ساله پردل رمضانی رئیس هیئت کاراته با اهدای لوح سپاس قدردانی بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22667
  • منبع : روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان استان هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.